mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Kan jag lägga i ett grafikkort till en laptop?

Reply

Thread Tools
Old 5 November 2008, 23:55
New Member Group

Default Kan jag lägga i ett grafikkort till en laptop?

Jag äger en Toshiba A205-S4707 laptop med Intel integrerad grafik och skulle vilja veta om jag kunde få lägga in grafikkort i den öppna viken på framsidan av min dator. Jag kör Vista 32bit och har 2,5 GB RAM-minne och en 2,0 Centrino Dual Core-processor. Jag vet att öppna viken är vanligtvis för extra hårddiskar men jag är inte mycket hårdvara SAVY med bärbara datorer. Tack.
Old 6 november 2008, 00:41
Ledamot Gruppen

i de flesta fall går det inte att lägga på bärbara datorer i vägen för grafikkort, occaionaly CPU, större delen av tiden kan du lägga till ditt RAM-minne kan du lägga PCMIE utrustning, som går in i viken normalt på sidan av din bärbara dator, dessa kan trådlös utrustning, ge fler USB-portar, ger din bärbara dator E-SATA-stöd, och många andra saker, men som jag sa tidigare största delen av tiden kan du inte lägga till extra grafik på en laptop.
Old 6 november 2008, 03:09
Givargruppen

Ja, som nämnts ovan kan du inte lägga i grafikkort för bärbara datorer.

Mitt System: Första OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moderkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (s):
Gainward ATI 3850
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk enhet (er):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Mål / PSU:
Corsair VX450
Kylning:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nätverk / Internet:
ombord / förment 10Meg virgin kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8 November, 2008, 10:07
Ledamot Gruppen

Ja bärbara datorer har video integration därför kan du inte byta ut ett grafikkort i en. Jag har en bärbar dator. Det suger jag få provanordning verklig snart mitt grafikkort i min laptop är hemskt, det är soo få spel jag faktiskt kan spela: (
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag behöver lite hjälp med att plocka fram det bästa grafikkortet på min laptop. Jorge Luis Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 24 maj 2009 05:36
Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger elioenai Grafikkort & Skärmar 3 15 mars 2009 14:49
Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget demon102 Grafikkort & Skärmar 3 2 august 2008 13:32
Uppgradera Laptop Grafikkort? Xao Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 7 15 januari 2008 15:09
Kan jag sätta in en ny grafik / video-kort i min laptop? antchinn Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 11 november 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.