![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag äger en Toshiba A205-S4707 laptop med Intel integrerad grafik och skulle vilja veta om jag kunde få lägga in grafikkort i den öppna viken på framsidan av min dator. Jag kör Vista 32bit och har 2,5 GB RAM-minne och en 2,0 Centrino Dual Core-processor. Jag vet att öppna viken är vanligtvis för extra hårddiskar men jag är inte mycket hårdvara SAVY med bärbara datorer. Tack. |
|
| |||
| |||
| i de flesta fall går det inte att lägga på bärbara datorer i vägen för grafikkort, occaionaly CPU, större delen av tiden kan du lägga till ditt RAM-minne kan du lägga PCMIE utrustning, som går in i viken normalt på sidan av din bärbara dator, dessa kan trådlös utrustning, ge fler USB-portar, ger din bärbara dator E-SATA-stöd, och många andra saker, men som jag sa tidigare största delen av tiden kan du inte lägga till extra grafik på en laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, som nämnts ovan kan du inte lägga i grafikkort för bärbara datorer.
| |||
| |||
| Ja bärbara datorer har video integration därför kan du inte byta ut ett grafikkort i en. Jag har en bärbar dator. Det suger jag få provanordning verklig snart mitt grafikkort i min laptop är hemskt, det är soo få spel jag faktiskt kan spela: ( |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag behöver lite hjälp med att plocka fram det bästa grafikkortet på min laptop. | Jorge Luis | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 24 maj 2009 05:36 |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Uppgradera Laptop Grafikkort? | Xao | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 15 januari 2008 15:09 |
| Kan jag sätta in en ny grafik / video-kort i min laptop? | antchinn | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 11 november 2007 14:45 |
| Thread Tools | |
| |