![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er ikke et PCI-e bare et PCI-grafikkort på nogen bundkort? Jeg har en indstilling i min bios, der siger AGP eller PCI-grafik jeg simpelt installere PCI-grafikkort og sæt den i bios som PCI? mit bundkort bruger et AGP-kort i min
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ville du ønsker at gå baglæns? AGP-kort er bedre.
| |||
| |||
| fordi PCI-kort er 256MB og agp er omkring 20 MB i think so sin jo bedre kortet?
__________________ |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke forstå, du har disse eller har planer om at købe dem? PCI er gammel i form af GFX kort, næsten enhver AGP vil klare sig bedre, er det ikke bare ned til RAM på kortene. Post links til kort, hvis du kan. |
|
| |||
| |||
| AGP er et NVIDIA GeForce4 MX 440-64MB PCI-kortet er FX 6200-PCI-DVI-TV-256MB Jeg har både kort og spekulerede heks en jeg skal bruge
__________________ |
|
| |||
| |||
| I dette tilfælde vil jeg sige, PCI vil være bedre kort. |
|
| |||
| |||
| tak! behovet for at få et DVI-stik:)
__________________ |
|
| |||
| |||
| nope din alle forkerte, 6200 AGP er identisk med 6200 PCI absolutley samme præstationer cos' i egne både og sammenlignes derefter med en masse benchmarks, men stadig, hvis du har en AGP gå få et 7600GT fra aria for £ 32 det billigt og godt. |
|
| |||
| |||
| godt jeg nu kan køre flyvemedicinske i vista på FX 6200-PCI-DVI-TV-256MB var som jeg couldent med NVIDIA GeForce4 MX 440-64MB det var mig grund til at ændre dem Så jeg vil sige 6200 er bedre kort
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Monitors | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |