![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sen ei pci e vain pci näytönohjain kaikista emolevy? Minulla on säätöihin minun bios sanoo AGP tai PCI-do i yksinkertainen asentaa PCI-kortin ja asettaa sen bios kuin pci? minun emolevy käyttää AGP-kortti on min
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi haluat mennä taaksepäin? AGP-kortit paremmin.
| |||
| |||
| koska pci kortti on 256MB ja AGP on jonnekin noin 20 mb i think so sen parempi kortti?
__________________ |
|
| |||
| |||
| En ymmärrä, sinulla on näitä tai aikovat ostaa niitä? PCI on antiikin kannalta GFX kortteja, lähes kaikki AGP toimii paremmin, se ei ole vain alaspäin RAM annetun kortit. Post linkkejä kortit, jos voit. |
|
| |||
| |||
| AGP on NVIDIA GeForce4 MX 440-64MB PCI-kortti on FX 6200-pci-DVI-tv-256MB Minulla on molemmat kortit ja mietit mustaeväkampela minun tulisi käyttää
__________________ |
|
| |||
| |||
| Tässä tapauksessa haluan sanoa, PCI tulee parempi kortti. |
|
| |||
| |||
| kiitos! tarve saada DVI liitäntä:)
__________________ |
|
| |||
| |||
| Nope teidän kaikkien väärä, 6200 AGP on identtinen 6200 PCI absolutley sama suorituskyky cos' i omistat molemmat ja verrata sitten paljon vertailuarvot mutta jos sinulla on AGP mene saada 7600GT alkaen aria for £ 32 se on halpaa ja hyvää. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Graphics Card | jimbo84 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 29th Oct 2008 08:44 |
| Ohje Grafiikkakortti ..... | CrazyAce | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10. Joulukuu 2007 00:33 |
| RIP näytönohjain | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. marraskuu 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |