![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zijn niet alleen maar een PCI-e een PCI grafische kaart op een moederbord? Ik heb een instelling in mijn bios dat zegt agp of pci graphics kan ik eenvoudig te installeren de PCI grafische kaart en zet deze in de BIOS als pci? mijn moederbord is met behulp van een AGP-kaart in de min
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom zou je willen gaan achteruit? AGP-kaarten zijn beter.
| |||
| |||
| omdat de PCI-kaart is 256mb en de agp is ergens rond de 20 mb denk ik zo zijn de betere kaart?
__________________ |
|
| |||
| |||
| Ik begrijp het niet, je moet deze, of van plan te kopen? PCI is het oude in termen van gfx kaarten, bijna elke AGP beter zal presteren, is het niet alleen aan RAM op de kaarten. Post links naar de kaarten als je kan. |
|
| |||
| |||
| de agp is een NVIDIA GeForce4 MX 440-64MB de PCI-kaart is FX 6200-pci-DVI-TV-256 Ik heb beide kaarten en vroeg me af heks die ik moet gebruiken
__________________ |
|
| |||
| |||
| In dit geval zou ik zeggen de PCI zal de betere kaart. |
|
| |||
| |||
| bedankt! noodzaak om een DVI-connector:)
__________________ |
|
| |||
| |||
| nope je helemaal verkeerd, de 6200 AGP is identiek aan 6200 PCI Absolutley dezelfde prestaties cos' i eigen beide en vervolgens vergeleken met veel van benchmarks, maar nog steeds als u een AGP ga je een 7600GT uit aria £ 32 voor het goedkoop en goed. |
|
| |||
| |||
| Ik kan nu goed draaien luchtvaartgeneeskundig in vista op de FX 6200-pci-DVI-TV-256 zijn als ik couldent met de NVIDIA GeForce4 MX 440-64MB dat was me reden in het veranderen van hen Dus ik zou zeggen dat het 6200 is de betere kaart
__________________ |