![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er ikke et PCI-e bare et PCI grafikkort på alle hovedkort? Jeg har en innstilling i min bios at AGP eller PCI-grafikk kan jeg enkelt installere PCI grafikkort og sett den i bios som PCI? mitt hovedkort bruker et AGP-kort på min
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ville du vil gå baklengs? AGP-kort er bedre.
| |||
| |||
| fordi PCI kort 256MB og AGP er et sted rundt 20 mb tror jeg så den jo bedre kort?
__________________ |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår ikke, du har disse eller planlegger å kjøpe dem? PCI er gamle i form av GFX kort, nesten alle AGP vil gi bedre resultater, er det ikke bare ned til RAM på kortene. Innlegg lenker til kort hvis du kan. |
|
| |||
| |||
| AGP er et NVIDIA GeForce4 MX 440-64MB PCI kort FX 6200-PCI-DVI-tv-256MB Jeg har både kort og lurte witch en jeg skal bruke
__________________ |
|
| |||
| |||
| I dette tilfellet vil jeg si PCI skal være bedre kort. |
|
| |||
| |||
| takk! trenger for å komme til en DVI-kontakt:)
__________________ |
|
| |||
| |||
| Nope ditt alle feil, det 6200 AGP er identisk med 6200 PCI absolutley samme ytelse cos' Jeg eier begge og sammenlignet deretter med mange tester, men likevel hvis du har en AGP gå få et 7600GT fra aria for £ 32 det billig og god. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |