![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle
Jeg har lige både en ny ATI Sapphire HD 3850 512 MB, og det plejer arbejde på min Vaio VGC-RA104. Jeg er også både en mere kraftfuld PSU som GPU behov mindst 450W output til arbejdet. Men intet kommer op en skærmen. Er der noget, jeg har glemt? Kan nogen fortælle mig, hvis mit system er godt enaugh for denne GPU? Jeg håber nogen kan hjælpe mig med dette? ![]() Vær så venlig ![]() Hilsen Mit system: Sony Vaio VGC-RA104
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| what's the PSU, watttal ikke betyder noget
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tak ... men jeg har ikke fået at |
|
| |||
| |||
| Hvad er PSU model
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Strømforsyningen jeg både er 1 CIT Duel 12V skinner 550W model 550UB. Tak for effor Carbon, tak |
|
| |||
| |||
| Hej igen Skal jeg have en blu-ray/HD DVD og driver??? |
|
| |||
| |||
| Aldrig hørt om det og ingen mærker primærenheder er crap, det er sandsynligvis dit problem. Må Vaios har et standard størrelse sag? Take at ting tilbage og lade mig vide, hvor du kan bestille fra, og jeg vil anbefale noget anstændigt. E: og nej? Optisk drev ikke har noget at gøre med dit grafikkort.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Hej igen dette er den SPU jeg købe http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=330306274773 også mit tilfælde er ikke meget stor inde, men jeg tænker i erstatning i sagen, som godt. -= 00-p = |
|
| |||
| |||
| Hej Sagen er ikke til store indeni. Jeg kan bestille fra ebay, kan du anbefale noget? |
|
| |||
| |||
| Aldrig Køb primærenheder off eBay! Som for de tilfælde, undersøge Coolermaster 5, 590, og 690 & the Antec P182.