![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki
Olen vain niin uusi ATI Sapphire HD 3850 512MB ja se tapana työskennellä minun Vaio VGC-RA104. Olen myös sekä tehokkaampi PSU kuin GPU tarvitsee vähintään 450W tuotannostaan työtä. Mutta mitään tulee yhden näytön. Onko jotain, että minulla on jäänyt? Voiko joku kertoa minulle, jos järjestelmä on hyvä enaugh tämän GPU? Toivottavasti joku voi auttaa minua tässä? ![]() Pyydän ![]() Terveisin My System: Sony Vaio VGC-RA104
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on PSU, wattiluku ei merkitse mitään
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| kiitos ... mutta en saa sitä |
|
| |||
| |||
| mikä on PSU malli
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Virtalähteen minä on 1 CIT Duel 12v kiskot 550W malli 550UB. Kiitos effor Carbon, kiitos |
|
| |||
| |||
| Hei taas Onko minun on blu-ray/HD DVD ja kuljettaja? |
|
| |||
| |||
| Koskaan kuullut siitä ja ei-tuotemerkin PSUs on paska, se on todennäköisesti ongelmaasi. Onko Vaios on vakiokokoisen tapauksessa? Ole että asia takaisin ja haluaisin tietää, missä voit tilata ja I'll suositella jotain ihmisarvoista. e: ja ei? Optisia asemia ei ole mitään tekemistä oman näytönohjaimen.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| hi uudelleen tämä on SPU voin ostaa http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=330306274773 myös minun tapauksessani ei ole kovin suuri sisällä, mutta olen ajattelun osaksi korvaa tapauksessa. -= 00-p = |
|
| |||
| |||
| Hei Jos kyseessä ei ole suuri sisältä. Voin tilata eBay, voitteko suositella jotain? |
|
| |||
| |||
| Ei koskaan ostaa PSUs pois eBay! Kuten tapauksissa tutkia Coolermaster 5, 590 ja 690 & the Antec P182.