![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle
Jeg både et nytt ATI Sapphire HD 3850 512MB og den wont arbeide på Vaio VGC-RA104. Jeg har også både en kraftigere strømforsyning som GPU krever minst 450W utgang til arbeid. Men ingenting kommer opp ett skjermen. Er det noe jeg har savnet? Kan noen fortelle meg hvis jeg er god enaugh for denne GPU? Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette? ![]() Vær så snill ![]() Hilsen Min System: Sony Vaio VGC-RA104
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva er PSU, effekten ikke betyr noe
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| takk ... men jeg fikk ikke at |
|
| |||
| |||
| hva er PSU modell
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Strømforsyningen jeg både er 1 cit Duel 12V rails 550W modellen 550UB. Takk for effor Carbon, takk |
|
| |||
| |||
| Hei igjen Må jeg ha en blu-ray/HD DVD og sjåfør?? |
|
| |||
| |||
| Aldri hørt om det, og no-brand PSUs er crap, det er nok problemet. Har Vaios har en standard størrelse tilfelle? Ta den tingen tilbake og la meg få vite hvor du kan bestille fra, og jeg vil anbefale noe anstendig. e: og nei? Optiske stasjoner har ikke noe å gjøre med grafikkortet.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Hei igjen dette er SPU jeg kjøpe http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=330306274773 også mitt tilfelle er ikke veldig stor innvendig, men har jeg tenkt til å erstatte den saken også. -= 00-p = |
|
| |||
| |||
| Hei Saken er ikke stor innvendig. Jeg kan bestille fra ebay, kan du anbefale noe? |
|
| |||
| |||
| Aldri Kjøp PSUs på eBay! Som for tilfeller ser på Coolermaster 5, 590 og 690 og Antec P182.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan bruker jeg Graphic Card As Ram? | Frekk | Kabinetter & Skjermer | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Trenger nye grafikkort | Black Magic | Kabinetter & Skjermer | 2 | 2 januar 2008 13:28 |
| Hjelp meg å kjøpe et nytt grafikkort | bliz | Kabinetter & Skjermer | 33 | 27 nov 2007 19:15 |
| Hvilke grafikkort å kjøpe? | hartleyb | Kabinetter & Skjermer | 1 | 7 november 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |