![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bare endelig fået mit hoved omkring RAM og nu im søger til at købe et nyt grafikkort. Im interesseret i NVIDIA GeForce 8800 Ultra kortet og bare spekuleret på, hvor jeg gerne gå om at finde eller ej mit bundkort vil støtte det. Hvis det er tilfældet, ville jeg være i stand til at købe fra USA (billigt ) Eller ville at omstille mig til NTSC eller noget ? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit bundkort skal bruge et PCI-E stik .... hvad mobo har du fundet?
Også kan det være nødvendigt at opgradere din PSU som NVIDIA anbefaler mindst en 450W strømforsyning, som kan levere op til 30A på +12 V jernbane. Husk på dette er den mindste, men det er altid en god ide ikke at køre på max og har nogle i reserve. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke får en Ultra - they're overpris. I stedet ser på 8800GT eller GTS.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ERM ... Ret det en 305W input ... Ran en test med Aida32 sagde, at bundkortet er foretaget af Dell, ikke sikker på, hvis jeg har et PCI-E slot derinde. |
|
| |||
| |||
| Hvad mobo er det? |
|
| |||
| |||
| Gav mig disse detaljer: Producent: Dell inkl. Bundkort-id: 04/18/2007-C51MCP51-6A61HM39C-00 Bundkort Navn: Ukendt |
|
| |||
| |||
| Hvilken model er dette Dell maskine? |
|
| |||
| |||
| Det er en Dimension E521 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| At PSU vil være nogen god skønt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min computer vil ikke anerkende SD-kort. Noget galt med kortlæser | tommyd | Drives & flytbare medier | 6 | 15 November 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid-kort, TV tunner kortet og hukommelse til salg / handel | tardster | CJ Brugt Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |