![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aivan lopuksi sain päähäni noin RAM ja nyt im HAKU ostamaan uuden näytönohjaimen. Im kiinnostunut NVIDIA GeForce 8800 Ultra-kortin ja vain ihmetteli, miten olin mennä noin löytää vai ei minun emolevy tukee sitä. Jos se on, minä voi ostaa tämän Yhdysvalloissa (halvalla ) Tai jotka muuntavat minut NTSC tai jotain ? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun emolevy on PCI-E-pistorasiaan .... mitä mobo sinulla on?
Lisäksi voi olla tarpeen päivittää PSU kuin NVIDIA suosittelee vähintään 450W virtalähde, joka voi antaa jopa 30A on +12 V rautateitse. Kannattaa muistaa tämä on pienin, mutta se on aina hyvä ajatus ei käy max ja joitakin varaukseen. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä päästä Ultra - they're overpriced. Sen sijaan tarkastella niitä 8800GT tai GTS.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Erm ... Oikea se on 305W panos ... Ran testin kanssa Aida32 sanoi, että emolevy on tehty dell, ole varma, onko minulla on PCI-E slot siellä. |
|
| |||
| |||
| Mitä mobo se on? |
|
| |||
| |||
| Antoi minulle nämä tiedot: Valmistaja: Dell inc. Emolevyn tunnus: 04/18/2007-C51MCP51-6A61HM39C-00 Emolevy Nimi: Tuntematon |
|
| |||
| |||
| Mikä malli on tämän Dellin kone? |
|
| |||
| |||
| Se on ulottuvuus E521 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Tämä PSU ei ole hyvä vaikka. |