![]() |
|
| |||
| |||
| Net eindelijk heb mijn hoofd rond RAM en nu im zoekt in het kopen van een nieuwe grafische kaart. Im geïnteresseerd in de Nvidia GeForce 8800 Ultra-kaart en vroeg me af hoe ik zou gaan over het vinden van al dan niet mijn moederbord zal steunen. Als dat zo is, zou ik kunnen kopen vanuit de VS (goedkoop ) Of zou dat converteren me op NTSC of iets ? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moederbord moet een PCI-E aansluiting .... welke mobo heb je?
Ook kunt u need to upgrade your PSU als NVIDIA raden minimaal een 450W voeding die kan leveren tot 30A op de +12 V-rail. Houd in gedachten dat is het minimum, maar het is altijd een goed idee niet te draaien op max en heb in de reserve. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Raak niet in een Ultra - ze overpriced. In plaats daarvan kijken naar de 8800GT of GTS.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Erm ... Recht is het een 305W input ... Ran een test met Aida32 zei dat het moederbord wordt gemaakt door Dell, niet zeker of ik een PCI-E sleuf in. |
|
| |||
| |||
| Mobo Wat is het? |
|
| |||
| |||
| Gaf mij deze gegevens: Fabrikant: Dell inc. Moederbord ID: 04/18/2007-C51MCP51-6A61HM39C-00 Moederbord Naam: Onbekend |
|
| |||
| |||
| Welk model is dit Dell machine? |
|
| |||
| |||
| Het is een Dimension E521 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Dat PSU zal niet goed hoor. |