![]() |
|
| |||
| |||
| Bare slutt fikk hodet mitt rundt RAM og nå im ser på å kjøpe et nytt grafikkort. Im interessert i Nvidia GeForce 8800 ultra kortet og bare lurte på hvordan jeg skulle gå om å finne enten min hovedkortet støtter den. Hvis den gjør det, vil jeg kunne kjøpe denne fra USA (billig ), Eller ville at konvertere meg til NTSC eller noe ? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hovedkortet trenger en PCI-E socket .... hva mobo har du?
Også må du kanskje oppgradere PSU som NVIDIA anbefaler minst en 450W strømforsyning som kan levere opptil 30A på +12 V rail. Husk dette er mulig, men det er alltid lurt å ikke kjøre på maks, og har noen i reserve. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke får en Ultra - de er overpriced. I stedet ser på 8800GT eller GTS.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Erm ... Høyre er det en 305W innspill ... Kjørte en test med Aida32 sa at hovedkortet er laget av Dell, ikke sikker på om jeg har en PCI-E slot der inne. |
|
| |||
| |||
| Hva mobo er det? |
|
| |||
| |||
| Ga meg disse detaljene: Produsent: Dell Inc. Hovedkort ID: 04/18/2007-C51MCP51-6A61HM39C-00 Hovedkort Navn: Ukjent |
|
| |||
| |||
| Hva er denne Dell-maskinen? |
|
| |||
| |||
| Det er en Dimension E521 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| At PSU blir ingen god skjønt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min datamaskin Vil ikke gjenkjenne SD Card. Ikke noe galt med kortleser | tommyd | Drivere og flyttbare medier | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kort og minne for salg / handel | tardster | CJ Brukes Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |