![]() |
|
| |||
| |||
| Bara slut kom mitt huvud runt RAM och nu im tittar på att köpa ett nytt grafikkort. Im intresserade av Nvidia GeForce 8800 Ultra-kort och undrar bara hur jag skulle gå att finna även mitt moderkort kommer att stödja det. Om den gör det skulle jag kunna köpa från USA (billigt ) Eller kommer att konvertera mig till NTSC eller nåt ? Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ditt moderkort behöver ett PCI-E socket .... vad mobo har du?
Dessutom kan du behöva uppgradera din PSU som NVIDIA rekommendera åtminstone ett 450W nätaggregat som kan leverera upp till 30A på 12 V järnväg. Tänk på detta är den minsta, men det är alltid en bra idé att inte köra på max och har några i reserv. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök inte få ett Ultra - they're overpriced. I stället tittar på 8800GT eller GTS.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Erm ... Just det är ett 305W ingång ... Ran ett test med Aida32 sa att moderkortet är från Dell, inte säker på om jag har en PCI-E slot där. |
|
| |||
| |||
| Vad mobo är det? |
|
| |||
| |||
| Gav mig följande information: Tillverkare: Dell inc. Motherboard ID: 04/18/2007-C51MCP51-6A61HM39C-00 Moderkort Namn: Okänt |
|
| |||
| |||
| Vilken modell är detta Dell maskin? |
|
| |||
| |||
| Det är en Dimension E521 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Det PSU blir inte bra ändå. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kommer inte att erkänna SD Card. Inget fel med kortläsare | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kortet och minne för försäljning / handel | tardster | CJ Används Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |