![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bortset fra PSU magtspørgsmål du kan også nødt til at overveje, om sagen vil fysisk i stand til at Ultra bør du ønsker at købe det. (Jeg er enig med Carbon på dette punkt, får GT eller GTS).
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja jeg har set et par anmeldelser om den størrelse, kan gå for en lavere version. Fandt jeg har et PCI-E slot ... Så er der faktisk nogen forskel mellem et kort fra Amerika og et kort fra den britiske andet end pris?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvad er resten af dit specs, btw? Et nyt kort kan ikke være det værd, hvis resten stinker.
Og nej.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ikke rigtig ved så meget om computere tbh. Har 3GB ram, på det tidspunkt en GeForce 7300LE, der kører Windows Vista, 2 harddiske, og det er stort set omfanget af min viden
|
|
|
|||
|
|||
|
Processor er en AMD Athlon 64 X2 dual core 5000 + med 2.6GHz også ...
|
|
|
|||
|
|||
|
... Anyway, that's svarede stort set alle mine spørgsmål. Tak alle for jeres hjælp:).
|