![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Riippumatta PSU Power ongelma ehkä myös mietittävä, onko kyse on terveydelliset Ultra olisi haluat ostaa sen. (Olen samaa mieltä Carbon tältä osin, saat GT tai GTS).
|
| |||
| |||
| Joo olen nähnyt muutaman arviot koskevat sen kokoa, voi mennä pienempi versio. Löytyi Minulla on PCI-E paikka ... Joten ei ole oikeastaan mitään eroa kortti Amerikasta ja kortti UK kuin hinta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitkä ovat loput tiedot, btw? Uusi kortti ei voi olla sen arvoista, jos loput imee. Ja ei.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Eivät todellakaan tiedä, että paljon tietokoneita tbh. On 3GB RAM, tällä hetkellä GeForce 7300LE, Windows Vista, 2 kovalevyt ja se on aika paljon laajuus tietoni |
|
| |||
| |||
| Prosessori on AMD Athlon ™ 64 X2 Dual Core 5000 + on 2,6 GHz myös ... |
|
| |||
| |||
| ... Tapauksessa, että on vastannut jokseenkin kaikki kysymyksiini. Thanks everyone for your help:). |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnusta SD-kortille. Mitään vikaa Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 marraskuu 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortin, tv tunner kortin ja muistin myytävänä / kauppa | tardster | CJ Käytetyt Marketplace | 6 | 9 syyskuu 2009 12:33 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |