![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afgezien van de PSU macht probleem dat u ook moeten overwegen of niet het geval fysiek zal de Ultra passen moet je het wilt kopen. (Ik ben het eens met Carbon op dit punt; krijgt de GT of GTS).
|
| |||
| |||
| Ja, Ik heb een paar reviews over het formaat, kan gaan voor een lagere versie. Gevonden Ik heb een PCI-E slot ... Dus is er eigenlijk geen verschil tussen een kaart van Amerika en een kaart van het Verenigd Koninkrijk, andere dan de prijs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat zijn de rest van je specs, btw? Een nieuwe kaart kan niet de moeite waard zijn als de rest sucks. En nee.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niet echt weten dat veel over computers tbh. Heb 3GB ram, op het moment dat een GeForce 7300LE, Windows Vista, 2 harde schijven en dat is zo ongeveer de omvang van mijn kennis |
|
| |||
| |||
| Processor is een AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000 + ook op 2.6GHz ... |
|
| |||
| |||
| ... Maar goed, dat is vrij veel beantwoord al mijn vragen. Bedankt iedereen voor jullie hulp:). |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn computer zal niet herkennen SD-kaart. Niets mis met Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 processor, vid kaart, TV tunner kaart en geheugen voor de verkoop / handel | tardster | CJ Gebruikt Marktplaats | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |