![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bortsett fra PSU makten problemet du må kanskje også vurdere hvorvidt saken vil fysisk passe Ultra bør du vil kjøpe det. (Jeg er enig med Carbon på dette punktet, får GT og GTS).
|
| |||
| |||
| Ja jeg har sett noen vurderinger om det er størrelsen, kan gå for en lavere versjon. Fant jeg ha et PCI-E slot ... Så er det egentlig noen forskjell på et kort fra Amerika og et kort fra UK annet enn pris? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er resten av spesifikasjoner, btw? Et nytt kort er kanskje ikke verdt det hvis resten suger. Og ingen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Vet egentlig ikke så mye om datamaskiner EPL. Har 3GB ram, for øyeblikket en GeForce 7300le, kjører Windows Vista, 2 harddisker og det er ganske mye omfanget av min kunnskap |
|
| |||
| |||
| Prosessoren er en AMD Athlon 64 X2 dual core 5000 + på 2.6GHz også ... |
|
| |||
| |||
| ... Uansett, det er svarte ganske mye alle mine spørsmål. Takk alle sammen for hjelpen:). |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min datamaskin Vil ikke gjenkjenne SD Card. Ikke noe galt med kortleser | tommyd | Drivere og flyttbare medier | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kort og minne for salg / handel | tardster | CJ Brukes Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |