![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bortsett från PSU makt problemet kanske du måste också överväga huruvida det fall fysiskt passar Ultra bör du vill köpa den. (Jag håller med Carbon på denna punkt, får GT eller GTS).
|
| |||
| |||
| Ja jag har sett några recensioner om dess storlek, kan gå till en lägre version. Hittade jag har en PCI-E slot ... Så är det egentligen någon skillnad mellan ett kort från Amerika och ett kort från Storbritannien än priset? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är resten av dina specifikationer, btw? Ett nytt kort får inte vara värt det om resten suger. Och nej.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Egentligen inte vet så mycket om datorer tbh. Har 3GB RAM, för närvarande ett GeForce 7300le, Windows Vista, 2 hårddiskar och det är ganska mycket omfattningen av mina kunskaper |
|
| |||
| |||
| Processorn är en AMD Athlon 64 X2 5000 + på 2.6GHz också ... |
|
| |||
| |||
| ... Anyway, that's svarade ganska mycket alla mina frågor. Tack alla för hjälpen:). |