![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle, en anden lage her
![]() Jeg har haft nogle problemer med gfx kort denne sidste par uger. Jeg købte en 4670 og det var overophedning. Jeg sendte den tilbage og har nu et 9500GT 1GB version. Da jeg først starte min computer, når den har været slukket hele natten, så meget første boot fra kolde, ja, snart det støvler, jeg får disse mærkelige farvede linjer fylde hele skærmen, er det umuligt at se, hvad der sker på skærmen når dette sker. 2. boot, da det isnt så slemt, de er sorte og hvide linjer, og jeg kan kun gøre de o / s loading bar etc. først derefter på 3. boot op, er det blevet normal igen, og theres ingen spor af linjer overalt på skærmen. Efter 3. boot, hvis jeg genstarter ethvert beløb af gange efter denne. det aldrig sker igen derefter på enhver genstart. det kun sker på to 1. boot og 2. starte op fra koldstart, når computeren er slukket hele natten. I dont forstå, hvad der gør dette forårsage den kører fint derefter hele natten og i tunge 3D-spil, hvor kortet er maxed ud, jeg dont får nogen fejl af nogen art sikkert kunne jeg ikke har købt to dårlige grafikkort fra samme comapany at selskabet er play.com ved den måde, og hvis nogen her bruger dem, har de nogensinde haft så dårlige forhold?hilsen Mit system: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Giv os lidt mere info om dit system specs
| |||
| |||
| Hi Phil, ja sorry specs er MSI MS-7366 Intel Q6000 Micron Technology 3 GB DDR2 1GB & 2GB Sticks Seagate Barracuda 320 GB Sata hdd Nvidia 9500GT OCZ Stealth 500W PSU AOC 20''wide screen TFT kører på 1680 * 1050 res 32bit Jeg vil vide med sikkerhed i en smule, når jeg går til at lukke computeren for natten, inden jeg gør mig vil holde fast i mit gamle ati2400pro kortet og derefter vente til morgenen og starte det op for at se, om jeg stadig få den samme virkning med disse linjer, så al ved, at det er en anden defekt kortet: (Men hvis det ikke kortet har skylden, og jeg er stadig se disse linjer, måske bundkortet? Jeg har kørt denne mobo nu med 2 post bipper denne sidste par måneder anyways, det lader til at være usb relaterede den bipper, cos, hvis jeg har ingen USB-enheder tilsluttet så stillinger med normal 1x bip, så hvis jeg tilføje USB-enheder, i få ekstra post bipper, så jeg har 3 usbs udstyr, får jeg 3 bip hehe, mærkelige EH. Men jeg dont tror, der har en direkte forbindelse med disse farvede linjer, der am få nu. Alt var ok på 2400Pro bortset fra dem efter bipper, men siden jeg har tilføjet de nye kort, så er det hvad der sker nu: ( Jeg brugte en anti statisk gjorden altid ved installation kram, så wouldnt have dræbt kortet den måde jeg dont tror, det var kommet i den stilling, og feltet var meget svækket i på den ene side af det, og kortet blev flytter omkring inde kassen. Thats bundet til at have forårsage nogle kinda skader måske. hilsen |
|
| |||
| |||
| Hmmmm ... 2 x kort bip vil angive en RAM fejl. Selv fra din beskrivelse, det lyder som en PSU problem. Jeg har lige tjekket specs på din PSU og dobbelt 12V skinner levere 36amps, så der burde være mere end tilstrækkelige til opsætningen. Lad os vide, hvordan du får den med 2400pro kort. Hvis ikke bedre, så prøv at fjerne 1 x stick RAM og / eller swap dem rundt holder til kun én ad gangen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den OCZ enheder er temmelig dodgy, men ikke dodgy nok, at de ville forårsage dette problem, tror jeg.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi guys, ja jeg tror, at vi hånd en tale om den PSU problem før, og du anbefales Corsair 450w:) desværre butikken jeg går med gjorde ikke har en i materiel og var nødt til at ende med at gå med OCZ mærke, betyder det job, jeg mener med blot en enkelt kort setup. Det er kortet her nu ser det ud til endnu en gang: (sættes i 2400Pro og startede den, og 1. boot, ikke en enkelt fejl overalt, kører som det skal være. Cant tror jeg købte to dårlige kort. Bliver nødt til at sende denne ene tilbage igen og gå med noget andet, vil være en o / c 9600 eller standard 9800 på dette tidspunkt, og dem postkort er godt Sturdy, har de tilfælde snoet omkring PCB og lukkede fan i forhold til 9500GT. Jeg har allerede forsøge at ud med ram, men det bipper forbliver de samme, bipper kun ske, når mere end 1 USB-enhed er tilsluttet. Erfaringerne tror jeg, dont købe billige dele:) Hilsen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sudden Udseende af meget lave Signal fejl. | Garigoun | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 11 august 2009 20:57 |
| Meget Peculiar Computer Uagtsomhed | Smadret | General Hardware Chat | 5 | 23 april 2009 09:38 |
| PC fejlfinding spørgsmål | robina80 | General Hardware Chat | 6 | 9 juli 2008 08:30 |
| X800 pro Uagtsomhed? | yoyoyo98 | Grafikkort & Monitors | 1 | 31 januar 2008 00:40 |
| Keyboard og login Uagtsomhed | danalty31 | General Hardware Chat | 6 | 19 december 2007 18:50 |
| Thread Tools | |
| |