vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Card syyllinen?

Reply

Thread Tools
Old 5 joulukuu 2008, 15:21
Rahoittajien ryhmän

Hi all, toinen etikkakurkku tästä

Minulla on ollut joitakin ongelmia gfx kortit viime viikkojen aikana.

Ostin 4670 ja se oli ylikuumenemisen. Lähetin sen takaisin, ja nyt on 9500GT 1GB versiota.

Kun ensimmäisen käynnistyksen minun tietokone, kun se on pois päältä koko yön, sitten hyvin ensimmäiseksi käynnistettävä kylmä, hyvin, kun se käynnistyy, saan nämä outoa värillisiä linjat täyttää koko näytön, on mahdotonta nähdä, mitä tapahtuu näytön Kun näin tapahtuu.

2. boot sitten se isnt niin huono, ne ovat mustavalkoisia linjat, ja voin vain antaa o / s lastaus bar etc.

vain sitten 3. käynnisty, onko se tullut normaali uudelleen ja Theres mitään jälkiä linjat minne tahansa ruudulla. Kun 3rd käynnisty, jos i uudelleenkäynnistä maksetun kertaa sen jälkeen. se ei koskaan tapahdu enää sen jälkeen mitään reboot. se tapahtuu vain kaksi 1st boot ja 2. käynnistää kylmäkäynnistyksen jälkeen tietokone on pois päältä koko yön.

I dont ymmärtää, mikä on tähän syynä se kulkee vain kauniita sitten koko yön ja raskaan 3d-pelejä, jos kortti on maxed ulos, i dont get any virheitä kaikenlaista

varmasti i ei olisi voinut ostanut kaksi huonoa graphic kortteja samaan comapany että yhtiö on play.com muuten, ja jos joku täällä käyttää niitä, ne ovat koskaan ollut huono asioidessaan?

terveisin

My System: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Emolevy:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-muisti:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Äänikortti:
Pian:)
Kiintolevy (t):
WD 250 GB 16MB
Optinen asema (t):
LG DVD-RW SATA
Asia / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Jäähdytys:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (t):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 5 joulukuu 2008, 17:31
Rahoittajien ryhmän

Antakaa meille vähän lisää tietoa järjestelmän tiedot
Myös sinä tiedät mitä PSU on laatikossa?
Did you uninstall edellinen grafiikka ajurit ennen kuin asennat uuden kortin ja uusia ajureita?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 joulukuu 2008, 19:52
Rahoittajien ryhmän

Hi Phil, kyllä pahoillani tiedot ovat

MSI MS-7366
Intel Q6000
Micron Technology 3GB DDR2 1GB & 2GB Sticks
Seagate Barracuda 320GB Sata hdd
Nvidia 9500GT
OCZ Stealth 500W PSU
AOC 20''Wide screen TFT käydessä 1680 * 1050 res 32bit

Saan tietää varmasti hieman, kun siirryn sammuttaa tietokoneen yötä, ennen kuin minä aion pysyä minun vanha ati2400pro kortti ja odota sitten til aamulla ja käynnistää sen, onko minulla silti sama vaikutus näitä riviä, al Tiedän, että se on toinen viallinen kortti: (Mutta jos se ei ole kortti on virhe, ja olen edelleen näkemään näitä rivejä, ehkä emolevyn?

Minulla on ollut käynnissä tämän mobo nyt 2 post piippausta tämän viime kuukausina anyways, se näyttää olevan usb etuyhteydessä piippausta, cos, jos minulla ei ole USB-laitteita kytkettynä se virkaa normaaleissa 1x piippaa, sitten jos i lisätä usb-laitteet, i saada extra post piippausta, joten minulla on 3 usbs laitteet, saan 3 piippausta hehe, outoa eh. Mutta i dont ajatella, että on suora yhteys näiden värillisten linjat, että saan nyt.

Kaikki oli OK-2400Pro lukuun ottamatta post piippaa, mutta koska olen lisännyt uuden kortin, niin tämä on whats tapahtuu nyt: (

Olen käyttänyt anti staattisen hihnan aina asennettaessa tavaraa, niin wouldnt ovat tappaneet kortin niin i dont ajatella, se ei tullut post ja laatikko oli erittäin paljon dented in toiselle puolelle, ja kortin liikkui noin sisällä laatikkoon. thats velvollisuus on aiheuttaa kinda vahingoittaa ehkä.

terveisin
Old 6 joulukuu 2008, 05:22
Rahoittajien ryhmän

Hmmmm ... 2 x lyhyen äänimerkin olisi osoittavat RAM-virhe. Vaikka kuvausta, se kuulostaa kuin PSU ongelma. Olen juuri tarkistanut tiedot teidän PSU ja kaksijakoinen 12v kiskot toimittaa 36amps, jotta olisi enemmän kuin riittävä teidän perustaa.

Kerro meille, miten saat kanssa 2400pro kortti. Jos yhtään paremmin, kokeile poistaa 1 x kiinni RAM-muistia ja / tai vaihtaa ne pitää vain yksi kerrallaan.
Old 6 joulukuu 2008, 05:31
Rahoittajien ryhmän

The OCZ yksiköt ovat melko konstikas, mutta ei konstikas riitä, että ne aiheuttaisivat tämän ongelman Epäilen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 joulukuu 2008, 12:32
Rahoittajien ryhmän

Hei kaverit, joo Mielestäni käsi puhuu PSU ongelma ennen ja voit suositella kaapparilaiva 450w:) valitettavasti liikkeen i mennä didnt on yksi varastossa ja oli lopulta menee kanssa OCZ tuotemerkki, ei työn mielestäni kanssa pelkästään yhden kortin asetukset.

On kortti tässä nyt se näyttää jälleen kerran: (otettu 2400Pro ja alkoi sen ja 1st boot, ei yhtään vikaa missään, toimivat kuten pitääkin. Cant usko ostin kaksi huonoja kortteja.

On lähettää tämä takaisin vielä kerran ja mene jotain muuta, on O / C 9600 tai standardin 9800 tällä kertaa ne kortit hyvin tukeva, ne ovat asian ympärille kiedotut pcb ja suljetut tuuletin verrattuna siihen 9500GT.

Tein jo kokeilla että mukana ram, mutta piippausta pysyy samana, piippaa vain silloin, kun yli 1 usb-laite on kytketty.

Opittiin mielestäni dont ostaa halpaa osaa:)

Terveisin
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.