mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Card schuld?

Reply

Thread Tools
Old 5 december 2008, 15:21
Donor Groep

Default Card schuld?

Hi all, een andere inmaken hier

Ik had enkele problemen met gfx kaarten deze laatste paar weken.

Kocht ik een 4670 en dat was oververhitting. Ik stuurde het terug en hebben nu een 9500GT 1GB versie.

Toen ik voor het eerst opstarten van mijn computer nadat deze is uitgeschakeld hele nacht, dan allereerste opstarten vanaf koud, goed, snel, boot, krijg ik deze vreemde gekleurde lijnen vullen het hele scherm, is het onmogelijk om te zien wat er gebeurt op het scherm wanneer dit gebeurt.

2de boot, dan zij isnt zo slecht, ze zijn zwart en wit en ik kan gewoon uit de o / s laden bar etc.

alleen dan op de 3e opstarten, doet het weer normaal geworden en theres geen sporen van de lijnen overal op het scherm. Na de 3e boot, als ik reboot elk bedrag keren daarna. dit nooit meer gebeurt dan op een herstart. Het gebeurt alleen op twee 1e boot en 2e boot uit koude start na de computer is uitgeschakeld hele nacht.

Ik begrijp wat is dit te doen want het loopt prima vervolgens de hele nacht en in de zware 3d games waar kaart is maxed out, i dont get eventuele gebreken van welke aard dan ook

toch kon ik niet heb gekocht twee slechte grafische kaarten van dezelfde comapany dat bedrijf is play.com door de manier, en als iedereen hier gebruik maakt van hen, hebben ze ooit zulke slechte betrekkingen?

groeten

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 5 december 2008, 17:31
Donor Groep

Default Card schuld?

Geef ons een beetje meer info over uw systeem specs
Ook weet u wat PSU is in de doos?
Heeft u het verwijderen vorige grafische drivers voor het installeren van nieuwe kaart en nieuwe drivers?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 december 2008, 19:52
Donor Groep

Default Card schuld?

Hoi Phil, ja sorry specs zijn

MSI MS-7366
Intel Q6000
Micron Technology 3GB DDR2 1GB en 2GB Sticks
Seagate Barracuda 320GB Sata Hdd
Nvidia 9500GT
OCZ Stealth 500W PSU
AOC 20''Breedbeeld TFT draait op 1680 * 1050 res 32bit

Ik weet zeker in een beetje toen ik ga de computer af te sluiten voor de nacht, voordat ik doen am going to stick in mijn oude ati2400pro kaart en vervolgens wachten tot morgen en start het op om te zien of ik nog steeds hetzelfde effect met die regels, dan al weet dat dit een foute kaart: (Maar als het niet de kaart is in gebreke is gebleven en ik ben nog steeds van deze lijnen, misschien het moederbord?

Ik ben al draait dit mobo nu met 2 post piept dit laatste maanden Anyways, het lijkt usb gerelateerde de pieptonen, want als ik geen usb apparaten aangesloten dan posten met een normale 1x pieptoon, dan voeg ik als USB-apparaten, i krijgen de extra post piept, dus ik heb 3 usbs apparaten, krijg ik 3 pieptonen hehe, vreemd he. Maar ik denk niet dat dat een directe verbinding met deze gekleurde lijnen die ik krijg nu.

Alles was ok op de 2400Pro met uitzondering van die post piept, maar daar heb ik nog de nieuwe kaart, dan is dat wat nu gebeurt: (

Ik gebruikte een anti statische riem altijd bij het installeren van spullen, dus wouldnt hebben gedood van de kaart die manier i dont think, zij komen in de post en de doos was erg veel aangetast in in een kant van IT, en de kaart werd rondlopende binnen het vak. thats gebonden te zijn veroorzaakt nogal wat schade misschien.

groeten
Old 6 december 2008, 05:22
Donor Groep

Default Card schuld?

Hmmmm ... 2 x korte pieptonen zou duiden op een RAM-fout. Hoewel uit uw beschrijving, het klinkt als een PSU probleem. Ik controleerde de specs van je PSU en het dubbele 12v rails leveren 36amps, dus dat moet meer dan voldoende voor je opgezet.

Laat ons weten hoe je met de 2400pro kaart. Als er geen beter, probeer het verwijderen van 1 x stick RAM en / of ruilen ze rond te houden aan slechts een tegelijk.
Old 6 december 2008, 05:31
Donor Groep

Default Card schuld?

De OCZ eenheden zijn behoorlijk slim, maar niet slim genoeg dat ze zou de oorzaak zijn van dit probleem, vermoed ik.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 december 2008, 12:32
Donor Groep

Default Card schuld?

Hi guys, ja ik denk dat we de hand een praatje over de PSU probleem voor als u aanbevolen Corsair 450W:) helaas de winkel gaan met i didnt hebben een op voorraad en moest uiteindelijk gaan met de OCZ merk, doet het werk denk ik met slechts enkele kaart setup.

Het is de kaart hier nu lijkt het nog maar eens: (in 2400Pro en begon het en 1e boot, niet een gebrek overal, loopt zoals het zou moeten zijn. Cant geloven kocht ik twee slechte kaarten.

Zal hebben om dit nog eens een terug en ga met iets anders, zal een O / C-9600 of norm 9800 deze keer, ze kaarten zijn goed stevig, hebben ze de zaak rond de PCB en ingesloten ventilator vergeleken met de 9500GT.

Ik heb al proberen dat met de ram, maar het piepen blijft hetzelfde, piept alleen gebeuren wanneer er meer dan 1 USB-apparaat is aangesloten.

Les geleerd denk ik, dont kopen goedkope onderdelen:)

Groeten
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Sudden Voorkomen van zeer lage Signaal Fout. Garigoun Netwerken, modems & VoIP 1 11 aug 2009 20:57
Zeer merkwaardige Computer Fault Smashed Algemeen Hardware Chat 5 23 apr 2009 09:38
PC fout vinden vragen robina80 Algemeen Hardware Chat 6 De 9 juli 2008 08:30
X800 pro Fout? yoyoyo98 Grafische Kaarten & Monitors 1 31 Jan 2008 00:40
Toetsenbord en login Fout danalty31 Algemeen Hardware Chat 6 19 dec 2007 18:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.