![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle, en annen pickle her
![]() Jeg har hatt noen problemer med gfx kort denne siste ukene. Jeg kjøpte en 4670 og det var overoppheting. Jeg sendte den tilbake og har nå en 9500GT 1GB versjonen. Når jeg først oppstart på datamaskinen min etter at den har vært slått av i hele natt, og aller først starte fra kaldt, vel, snart den starter, får jeg denne merkelige fargede linjer fylle hele skjermen, er det umulig å se hva som skjer på skjermen Når dette skjer. 2dre boot, da den isnt så ille, er de svarte og hvite linjer og jeg kan bare ta ut o / s loading bar osv.. Først da på 3dje støvel opp, betyr det å bli normal igjen og Theres ingen spor av linjer hvor som helst på skjermen. Etter 3. boot, hvis jeg gjenstarte et beløp ganger etter det. det aldri skjer igjen så på noen omstart. det skjer bare på to 1ste oppstart og 2. boot fra kaldstart etter at datamaskinen har vært slått av i hele natt. I dont forstå hva som gjør dette at den går helt fint så hele natt og i tunge 3D-spill der kortet er maxed ut, jeg dont noen feil av noe slag sikkert kunne jeg ikke har kjøpt to dårlig grafikk kort fra samme comapany at selskapet er play.com av veien, og hvis noen her bruker dem, har de noen gang hatt så dårlig omgang?hilsen Min System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gi oss litt mer info om ditt system spesifikasjoner
| |||
| |||
| Hi Phil, ja beklager spesifikasjoner er MSI MS-7366 Intel Q6000 Micron Technology 3GB DDR2 1GB og 2GB STICKS Seagate Barracuda 320GB SATA HDD Nvidia 9500GT OCZ Stealth 500W PSU AOC 20''bred skjerm TFT kjører på 1680 * 1050 res 32bit Jeg vil vite sikkert i litt når jeg prøver å slå av datamaskinen for natten, før jeg gjør er å holde fast på mitt gamle ati2400pro kortet, og deretter vente til morgenen og starte den opp for å se om jeg fortsatt får den samme effekten med disse linjene, og deretter al vet det er en annen feil på kortet: (Men hvis det ikke kortet ved feil og er fremdeles å se disse linjene, kanskje hovedkortet? Jeg har blitt vist denne mobo nå med 2 innlegg piper denne siste månedene anyways, synes det å være usb relatert det piper, for hvis jeg ikke har noen USB-enheter koblet så Innlegg med normale 1x pip, så hvis jeg legger til USB-enheter, i få ekstra innlegg piper, så jeg har 3 usbs enheter, får jeg 3 piper hehe, merkelig eh. Men jeg dont overveie det har en direkte forbindelse med disse fargede linjer som er å få nå. Alt var ok på 2400Pro bortsett fra de innlegg piper, men siden jeg har lagt til det nye kortet, og dette er hva som skjer nå: ( Jeg brukte et anti statisk stropp alltid når du installerer ting, så wouldnt ha drept kortet på den måten jeg dont overveie det kom i posten og boksen var mye dented inn på én side av det, og kortet ble flytte om på innsiden boksen. dvs bundet til å ha forårsake noen ganske skade kanskje. hilsen |
|
| |||
| |||
| Hmmmm ... 2 x korte pip skulle tilsi en RAM-feil. Selv fra din beskrivelse, det høres ut som en PSU problem. Jeg sjekket spesifikasjoner av PSU og dual 12V rails levere 36amps, slik at det må være mer enn tilstrekkelig for konfigurert. Fortelle oss hvordan du får med 2400pro kortet. Hvis det ikke bedre, kan du prøve å fjerne 1 x stokk RAM og / eller bytte dem rundt holder bare til en om gangen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det OCZ er ganske dodgy, men ikke dodgy nok at de ville føre til dette problemet, jeg mistenker.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei folkens, ja jeg tror vi hånd en snakke om PSU problemet før, og du anbefales Corsair 450w:) dessverre butikken i går med didnt har en på lager og måtte ende opp med å gå med OCZ merke, gjør den jobben jeg tror med bare én kort oppsett. Det er kort her nå viser det seg enda en gang: (satt i 2400Pro og startet den og 1ste boot, ikke en eneste feil steder, og fungerer som det skal være. Skrånende tror jeg kjøpte to dårlige kort. Blir nødt til å sende denne tilbake enda en gang og gå med noe annet, vil være en o / c 9600 eller standard 9800 øyeblikket dem kort er godt solid, har de tilfelle tekstbryting rundt pcb og vedlagte fan forhold til 9500GT. Jeg hadde allerede prøve det ut med ram, men piper forblir den samme, piper bare skje når mer enn 1 USB-enhet er koblet til. Leksjon lærte jeg tror, dont kjøpe billige deler:) Hilsen |