mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Catalyst Control Center. Da da da ... Boom Boom ...

Reply

Thread Tools
Old 9 januar 2009, 22:01
Medlem Gruppen

Default Catalyst Control Center. Da da da ... Boom Boom ...

Catalyst Control Center vil ikke anerkende mit Gigabyte HD 4850, jeg får denne besked:
Funktionerne i den Catalyst Control Center grundlæggende synspunkt støtter ikke aktuelt aktive grafik processor. og når jeg lancere avancerede se, sker der ingenting ... GPU'en arbejder fint, men jeg kan ikke overclock osv. osv. Det var i orden nobel indtil jeg afinstalleret dem til Omega Drivers. Men lige siden jeg fik Catalyst Control Center igen det bare plejer belastning
Old 10 januar 2009, 10:43
Donor-Gruppen

Jeg kan i venstre felt, men bruger du Vista 64? Jeg kunne ikke få CCC til at køre på alle med min Vista64. Jeg ved ikke, uanset om de faste problemet som jeg bare gav op på alle Creative Labs software.
Old 11 januar 2009, 20:25
Medlem Gruppen

Nope, jeg bruger XP 32 bit.
Old 12 januar 2009, 13:25
Medlem Gruppen

har du fået den rigtige TK? ive havde mange problemer med CCC. for eksempel, da jeg installerede 8.7, 8.10 og 8.11, er de bare wouldnt åben. så jeg bare bruge 8,8 og stok med det. kan du prøve at geninstallere det, og at sikre, at du har XP 32-bit version. også, har du ret skærmdriveren? forsøge at downloade den fulde katalysator suite fordi dens vides at have problemer med forskellige version blandes sammen.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Update ATI Catalyst Drivers? evilfantasy Grafikkort & Monitors 7 18. maj 2009 13:10
ATI Catalyst (CCC Jeg tror ..) er ikke installeres korrekt dom96 Multimedia & Codecs 8 11 februar 2009 13:55
Kan ikke åbne Catalyst control center 8.11 grumpygamer Multimedia & Codecs 2 26 november 2008 12:46
PC Goes boom, når jeg tilslutte et Ethernet-kabel makinde Networking, Modemer & VoIP 3 8. sep 2008 14:38
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 november 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.