![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Catalyst Control Center ei tunnusta minun Gigabyte HD 4850 saan viestin: Ominaisuuksia, että Catalyst Control Center Perusnäkemyksemme eivät tue tällä hetkellä aktiivinen grafiikka-prosessori. ja kun käynnistää kehittynyttä mieltä, mitään ei tapahdu ... että GPU works fine, mutta en voi overclock jne. jne. Se toimii hyvin kunnes uninstalled niitä Omega Drivers. Mutta siitä lähtien, kun sain Catalyst Control Center jälleen se vain tapana kuormitus |
|
| |||
| |||
| En voi olla vasemmalle alalla, mutta sinä käytät Vista 64? En voinut saada CCC suorittaa ollenkaan minun Vista64. En tiedä, onko ne korjannut ongelman kuten juuri luopui kaikista Creative Labs ohjelmisto. |
|
| |||
| |||
| Nope, I'm käyttäen XP 32 bit. |
|
| |||
| |||
| sait oikeus CCC? ive oli paljon ongelmia CCC. esimerkiksi silloin, kun olen asentanut 8.7, 8.10 ja 8.11, ne vain wouldnt auki. Olen siis vain käyttää 8.8 ja noudata sitä. Yritä asentaa ja varmistaa, sinulla on xp 32 bittinen versio. myös, onko sinulla oikeus-näytönohjain? yritä ladata koko katalysaattorina sarja, koska sen tiedetään olevan ongelmia eri versio sekoittaa keskenään. |