![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Catalyst Control Center niet zal erkennen mijn Gigabyte HD 4850 krijg ik dit bericht: De functies in de Catalyst Control Center Basic uitzicht bieden geen ondersteuning voor het actieve grafische processor. en als ik start geavanceerde bekijken, er gebeurt niets ... de GPU werkt prima maar ik kan niet overklokken, enz, enz. Het werkte prima totdat ik verwijderde ze voor de Omega Drivers. Maar sinds ik heb Catalyst Control Center opnieuw het gewoon wont belasting |
|
| |||
| |||
| Ik kan in het linker veld, maar gebruikt u Vista 64? Kon ik niet krijgen CCC te lopen op alle met mijn Vista64. Ik weet niet of ze al dan niet het probleem is verholpen als ik net gaf op alle Creative Labs software. |
|
| |||
| |||
| Nee, ik gebruik XP 32 bit. |
|
| |||
| |||
| heb je het recht CCC? ive had veel problemen met de CCC. bijvoorbeeld, toen ik geïnstalleerd 8.7, 8.10 en 8.11, ze gewoon wouldnt open. dus ik gebruik gewoon 8.8 en stok mee. opnieuw installeren en ervoor te zorgen u de XP 32-bits versie. Ook heb je de juiste display driver? Probeer het downloaden van de volledige suite katalysator, omdat het bekend dat er problemen met verschillende versie vermengd. |