![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Catalyst Control Center vil ikke gjenkjenne min Gigabyte HD 4850 får jeg denne meldingen: Funksjonene i Catalyst Control Center Basic vise støtter ikke aktive grafikkprosessor. og når jeg starter avansert vise, ingenting skjer ... den GPU fungerer fint, men jeg kan ikke overclock, osv., osv. Det var arbeider fin til jeg avinstallert dem for Omega Drivers. Men helt siden jeg fikk Catalyst Control Center igjen det bare wont Beregnigner |
|
| |||
| |||
| Jeg kan være i venstre felt, men bruker du Vista 64? Jeg kunne ikke få CCC til å kjøre på alle med min Vista64. Jeg vet ikke om de løst problemet så jeg bare ga opp på alle Creative Labs programvare. |
|
| |||
| |||
| Nei, jeg bruker XP 32 bit. |
|
| |||
| |||
| har du rett CCC? Ive hadde mange problemer med CCC. for eksempel når jeg installerte 8.7, 8.10 og 8.11, de bare wouldnt åpne. så jeg bruker 8.8 og stokk med det. prøve å installere det og sørge for at du har XP 32 bit versjon. også, har du rett skjermdriveren? prøv å laste ned hele katalysator suite fordi kjent for å ha problemer med annen versjon blandet sammen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Update ATI Catalyst-drivere? | evilfantasy | Kabinetter & Skjermer | 7 | 18 mai 2009 13:10 |
| ATI Catalyst (CCC tror jeg ..) er ikke installert riktig | dom96 | Multimedia & Kodeker | 8 | 11 februar 2009 13:55 |
| Kan ikke åpne Catalyst Control Center 8.11 | grumpygamer | Multimedia & Kodeker | 2 | 26 nov 2008 12:46 |
| PC goes boom når jeg koble en Ethernet-kabel | makinde | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 8nde sep 2008 14:38 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 nov 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |