mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Catalyst Control Center. Da Da Da ... Boom Boom ...

Reply

Thread Tools
Old Januari 9, 2009, 22:01
Ledamot Gruppen

Default Catalyst Control Center. Da Da Da ... Boom Boom ...

Catalyst Control Center kommer inte att erkänna mitt Gigabyte HD 4850 får jag detta meddelande:
Funktionerna i Catalyst Control Center grundsyn inte stöder den aktiva grafik processor. och när jag lansera avancerade tanke händer ingenting ... den GPU fungerar bra men jag kan inte överklockning etc, etc. Det fungerar bra tills jag avinstallerade dem för Omega Drivers. Men ända sedan jag fick Catalyst Control Center igen det bara wont last
Old 10 januari 2009, 10:43
Givargruppen

Jag kan i vänstra fältet, men använder du Vista 64? Jag kunde inte få CCC köra alls med min Vista64. Jag vet inte huruvida de åtgärdat problemet som jag bara gav upp på alla Creative Labs programvara.
Old 11 Januari 2009, 20:25
Ledamot Gruppen

Nej, jag använder XP 32 bit.
Old 12 Januari 2009, 13:25
Ledamot Gruppen

har du fått rätt CCC? ive haft många problem med CCC. till exempel när jag installerade 8.7, 8.10 och 8.11, de bara wouldnt öppen. så jag bara använder 8,8 och hålla fast vid det. försöker installera det och se till att du har xp 32 bitars versionen. också, har du rätt grafikdrivrutinen? försöker ladda ner den fullständiga katalysator suite eftersom dess kända för att ha problem med annan version blandas ihop.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Uppdatera ATI Catalyst drivrutiner? evilfantasy Grafikkort & Skärmar 7 18 maj 2009 13:10
ATI Catalyst (CCC tror jag ..) är inte installerat på rätt sätt dom96 Multimedia & Codecs 8 11 februari 2009 13:55
Kan inte öppna Catalyst Control Center 8.11 grumpygamer Multimedia & Codecs 2 26 november 2008 12:46
PC Goes boom när jag ansluta en Ethernet-kabel makinde Nätverk, Modem & VoIP 3 8:e sep 2008 14:38
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 november 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.