![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Catalyst Control Center kommer inte att erkänna mitt Gigabyte HD 4850 får jag detta meddelande: Funktionerna i Catalyst Control Center grundsyn inte stöder den aktiva grafik processor. och när jag lansera avancerade tanke händer ingenting ... den GPU fungerar bra men jag kan inte överklockning etc, etc. Det fungerar bra tills jag avinstallerade dem för Omega Drivers. Men ända sedan jag fick Catalyst Control Center igen det bara wont last |
|
| |||
| |||
| Jag kan i vänstra fältet, men använder du Vista 64? Jag kunde inte få CCC köra alls med min Vista64. Jag vet inte huruvida de åtgärdat problemet som jag bara gav upp på alla Creative Labs programvara. |
|
| |||
| |||
| Nej, jag använder XP 32 bit. |
|
| |||
| |||
| har du fått rätt CCC? ive haft många problem med CCC. till exempel när jag installerade 8.7, 8.10 och 8.11, de bara wouldnt öppen. så jag bara använder 8,8 och hålla fast vid det. försöker installera det och se till att du har xp 32 bitars versionen. också, har du rätt grafikdrivrutinen? försöker ladda ner den fullständiga katalysator suite eftersom dess kända för att ha problem med annan version blandas ihop. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Uppdatera ATI Catalyst drivrutiner? | evilfantasy | Grafikkort & Skärmar | 7 | 18 maj 2009 13:10 |
| ATI Catalyst (CCC tror jag ..) är inte installerat på rätt sätt | dom96 | Multimedia & Codecs | 8 | 11 februari 2009 13:55 |
| Kan inte öppna Catalyst Control Center 8.11 | grumpygamer | Multimedia & Codecs | 2 | 26 november 2008 12:46 |
| PC Goes boom när jag ansluta en Ethernet-kabel | makinde | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 8:e sep 2008 14:38 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 november 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |