![]() |
|
| |||
| |||
| I min crummy desktop jeg har en Intel 82865G (GMCH) med Intel Extreme Graphics 2. Sin store til kontor arbejde og mucking omkring med Windows, men jeg dont virkelig bruge Office-programmer meget jeg spille spil på den. Jamen jeg prøver at sige det mildt. Jeg er meget bevidst jeg er brug for et grafikkort i stedet for et chipsæt, men for nu mine penge er lav, så im stak med det. Jeg vil gerne vide, om der er nogen måde at øge hukommelsen der er afsat til det? maxed ud det bruger en dejlig 96MB, der er stor, hvis jeg ønsker at spille et spil, der kører langsommere end en quadrouple amputeret ... Jeg har set på et par computere mulighederne for chipsæt i BIOS, men i BIOS jeg er meget forsigtige med, hvad jeg ændre, og vil være sikker på om at ændre indstillingerne. nogen indstillinger til at tage dette op til 128 MB eller 256Mb ville være meget meget hjælpsom, tak. et sidste spørgsmål, vil dette kort: http://www.microdirect.co.uk/ (21222) ... 512MB-AGP.aspx passer i mit bundkort? mit bundkort er et MSI / MicroStar Internationale 7.041 Jeg tror, vil tjekke asap. igen enhver hjælp er meget værdsat! Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på chipset forespørgslen kammeratlig, og jeg kan ikke ud til at finde nogen slutbruger støtte til en MSI-7041. Du kan downloade software for at få flere detaljer om dit bundkort, SiSandra for eksempel, http://www.sisoftware.co.uk/index.ht...64&langx=en&a =
|
| |||
| |||
| vil køre CPU-Z Jeg tror, der vil fortælle mig, syg efter det her, når jeg finder ud af, hvad det er |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats a very low end kort om mate! 512 eller ikke dens meget lave. afhængigt af hvad u savn PCIe osv., lad os vide, om dit bundkort hvis man kan strække den ekstra £ 20 ulige gå med et 7600GT http://www.ebuyer.com/search/?qfind=7600gt&x=0&y=0
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| kunne godt gøre det, lige efter at jeg har indsendt denne tråd, jeg befandt mig savlende på Alienware hjemmeside. få ting tehre jeg wat at gå til. Ser på min computer nu sin en Ei Systems 5.032 sin stikket ud på det tidspunkt i forhold til en anden tråd. vil sende bundkort model, så snart jeg kan. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hej dejlige mennesker | compwiz | Indføre Yourself Her | 2 | 15 oktober 2009 13:18 |
| ECS P4M800PRO M / b med Via chipsæt Problem med ATI-grafikkort | swaman | CPU, bundkort og RAM | 2 | 28 august 2009 14:35 |
| NVidia til licens SLI til Intel chipsæt | Carbon | General Hardware Chat | 6 | 16 oktober 2008 01:38 |
| Hvilke chipsæt støtte SLI? | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 25th Apr 2008 15:42 |
| Chipsæt | pureflesh | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 juli 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |