![]() |
|
| |||
| |||
| In mijn Crummy desktop heb ik een Intel 82865G (GMCH) met behulp van Intel Extreme Graphics 2. Zijn zeer geschikt voor kantoorwerk en mucken rond met Windows, maar i dont echt gebruik Office-programma's veel speel ik games op. Nou, ik probeer te zeggen het minst. Ik ben mij zeer bewust ben behoefte aan een grafische kaart in plaats van een chipset, maar voor nu mijn fondsen zijn laag, zodat im geplakt met het. Ik wil weten of er een manier om de herinnering aan haar toegewezen verhogen? maxed het een mooie, die 96MB groot is als ik een spel dat draait langzamer dan een Quadrouple geamputeerde spelen maakt gebruik van ... Ik heb op een paar computers van de opties voor chipsets in de BIOS in het BIOS, maar ik ben erg voorzichtig over wat ik aan en willen er zeker over het veranderen van instellingen. alle instellingen om dit tot 128 of 256 MB zou heel erg nuttig, bedankt. een laatste vraag, zou deze kaart: http://www.microdirect.co.uk/ (21222) ... 512MB-AGP.aspx past in mijn moederbord? mijn moederbord is een MSI / MicroStar International 7041 denk ik, zal controleren ASAP. opnieuw op een zeer hulp wordt zeer gewaardeerd! Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet zeker over de chipset query matey, en ik kan niet lijkt aan een eindgebruiker steun voor een MSI-7041 te vinden. Je kan software downloaden voor meer informatie over uw moederbord, SiSandra bijvoorbeeld, http://www.sisoftware.co.uk/index.ht...64&langx=en&a =
|
| |||
| |||
| zal lopen CPU-Z Ik denk dat dat me te vertellen, ill post het hier als ik erachter te komen wat het is |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats a very low-end kaart al mate! 512 of niet zijn zeer laag. afhankelijk van wat u nodig PCIe etc, laat het ons weten op je moederbord als je kunt uitrekken de extra 20 pond vreemd gaan met een 7600GT http://www.ebuyer.com/search/?qfind=7600gt&x=0&y=0
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| misschien goed doen, net nadat ik deze draad gepost vond ik mezelf kwijlen op de website van Alienware. paar dingen tehre ik wat te gaan voor. Kijkend naar mijn computer nu is het een Ei Systems 5032 haar unplugged op dit moment in verband met een andere draad. zal na moederbord model zo snel als ik kan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hallo lieve mensen | compwiz | Introduceer jezelf hier | 2 | 15 oktober 2009 13:18 |
| ECS P4M800PRO M / b met Via-chipsets Probleem met grafische kaarten van ATI | swaman | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 28 augustus 2009 14:35 |
| NVidia SLI licentie voor Intel-chipsets | Carbon | Algemeen Hardware Chat | 6 | 16 okt 2008 01:38 |
| Welke chipsets ondersteunen SLI? | thingie2 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 25 apr 2008 15:42 |
| Chipsets | pureflesh | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 jul 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |