![]() |
|
| |||
| |||
| I min LÄSKIG skrivbord jag har en Intel 82865G (GMCH) med Intel Extreme Graphics 2. Dess stora för kontorsarbete och mucking omkring med Windows men jag dont really använda kontorsprogram mycket jag spelar spel på den. Jo jag försöker att säga det minsta. Jag är mycket medveten om jag är i behov av ett grafikkort i stället för ett chipset men nu mina fonder är låga så im stå för det. Jag vill veta om det finns något sätt att utöka minnet tilldelats? maxade ut den använder en härlig 96MB vilket är bra om jag vill spela ett spel som går långsammare än en quadrouple amputerad ... Jag har sett på ett fåtal datorer alternativen för chipset i BIOS men i BIOS jag är mycket försiktig med vad jag ändra och vill vara säker på att ändra inställningar. några inställningar för att ta upp till 128Mb eller 256Mb skulle vara mycket stor hjälp, tack. En sista fråga, skulle detta kort: http://www.microdirect.co.uk/ (21222) ... 512-AGP.aspx passar i mitt moderkort? mitt moderkort är ett MSI / Microstar Internationella 7.041 tror jag kommer att kontrollera asap. igen någon hjälp är mycket uppskattat! Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte säker på styrkretsen frågan kamratlig, och jag kan inte hitta någon slutanvändarsupport för ett MSI-7041. Du kan ladda ner programvara för att ta reda på mer information om ditt moderkort, SiSandra till exempel http://www.sisoftware.co.uk/index.ht...64&langx=en&a =
|
| |||
| |||
| löper CPU-Z Jag tror att det kommer att berätta för mig, sjuk efter det här när jag reda på vad det är |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats a very low end kort men mate! 512 eller inte dess mycket låga. beroende på vad u behöver PCIe etc, låt oss veta om ditt moderkort Om du kan sträcka den extra £ 20 udda gå med ett 7600GT http://www.ebuyer.com/search/?qfind=7600gt&x=0&y=0
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| kan mycket väl göra det, just när jag postat den här tråden jag befann mig dreglar på Alienware webbplats. några saker tehre jag wat att gå till. Titta på min dator nu har en Ei Systems 5.032 sin unplugged närvarande i förhållande till en annan tråd. kommer att publicera moderkort modell så fort jag kan. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hej underbara människor | compwiz | Presentera dig här | 2 | 15 oktober 2009 13:18 |
| ECS P4M800PRO M / B med Via chipset Problem med ATI-grafikkort | swaman | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 28 augusti 2009 14:35 |
| NVidia licensiera SLI för Intel chipsets | Carbon | General Hardware Chat | 6 | 16 oktober 2008 01:38 |
| Vilka chipsets stöd SLI? | thingie2 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 25 april 2008 15:42 |
| Chipsets | pureflesh | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 juli 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |