![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, 1. Mit bundkort er MSI P6NGM, og jeg vil gerne at vide, hvilken type skærmkort er forenelig med denne bundkort. 2. Hvilket skærmkort er god til spil og har en økonomisk pris? Thanks in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette bundkort har et PCI-E slot, så alt er kompatibel. Jeg ville købe et 9600GT lige nu. Det er omkring $ 185 - $ 195 og vil spille stort set alt hvad du smider efter den.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja det afhænger af dit budget. En 8.800 er dyrere end en 9.600 ... og de er ca lige i ydeevne, så de 9.600 til formentlig omkring 60-70 dollars mindre er din bedste satsning. Dens DirectX10 hvilket betyder, at det kan spille Crysis COD4, hvis du har Windows Vista. Hvis du beslutter dig på 9.600 få BFG en med en 700 kerne ur Dens fik en livstidsgaranti, så det altid vil blive erstattet, hvis noget går galt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2. Hvilket skærmkort er god til spil og har en økonomisk pris? Thanks in advance [/ quote]Hi m8 det hele virkelig afhænger af, hvilke spil du vil spille sammen med, hvor meget du vil bruge, de fyre hidtil har alle fortalt dig om nogle ordentlige kort, men hvis dit budget er $ 50 så det et helt nyt boldspil
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vælge et skærmkort - Jeg vil gerne bruge omkring 150 $ | xZoDiACx | Grafikkort & Monitors | 15 | 20. maj 2009 06:58 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Hjælp Vælge New Grafikkort | Olli1324 | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 10:32 |
| Har du brug for hjælp til at vælge lydkort | Thunderer | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 5 | 2 januar 2008 13:43 |
| Vælge en Grafikkort | stainsor | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 juli 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |