![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki,
1. Oma emolevy on MSI P6NGM, ja minä, kuten tietää, millainen näyttösovitin on yhteensopiva tämän emolevy. 2. Joita näytönohjain on hyviä pelejä ja on taloudellinen hinta? Thanks in advance
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tämä emolevy on PCI-E-paikka, joten kaikki on yhteensopiva.
Haluaisin ostaa 9600GT juuri nyt. Se on noin 185 dollaria - 195 dollaria ja tulee olemaan aika paljon jotain heittää sitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Joo se riippuu budjetin.
8800 on kalliimpi kuin 9600 ... ja he ovat siitä yhtä suorituskykyä niin 9600 on todennäköisesti noin 60-70 dollaria vähemmän on paras vaihtoehto. Se directx10 eli se voi olla Crysis COD4, jos sinulla on Windows Vista. Jos olet päättää 9600 saat BFG kanssa yhden 700 Core clock Sen sai elinikäinen takuu joten se on aina korvata, jos jokin menee pieleen |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
2. Joita näytönohjain on hyviä pelejä ja on taloudellinen
hinta? Thanks in advance [/ quote] väliinHi M8 kaikki oikeastaan riippuu siitä, mitä pelejä haluat pelata yhdessä, kuinka paljon haluat kuluttaa, pojat ovat tähän mennessä kaikki kertonut joitakin kunnon kortteja, mutta jos budjetti on 50 dollaria niin se kokonaan uuden pallon peliin
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() My System: redden137
|