![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, 1. Mitt hovedkort MSI P6NGM, og jeg vil like å vite hvilken type skjermkort er kompatible med denne hovedkort. 2. Hvilke skjermkort er bra for spill og har en økonomisk pris? Takk på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette hovedkortet har et PCI-E-spor, slik at alt er kompatibelt. Jeg vil kjøpe et 9600GT akkurat nå. Det er rundt $ 185 - $ 195 og vil spille omtrent alt du kaster på den.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja det kommer an på budsjettet. En 8800 er dyrere enn en 9600 ... og de er omtrent lik i ytelse så 9600 for vel ca 60-70 dollar mindre er det beste alternativet. Den DirectX10 som betyr at den kan spille crysis COD4 hvis du har Windows Vista. Hvis du bestemmer deg for på 9600 få BFG en med en 700 Kjerneklokkehastighet Den fikk en livstidsgaranti, så vil det alltid bli erstattet hvis noe går galt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2. Hvilke skjermkort er bra for spill og har en økonomisk pris? Takk på forhånd [/ quote]Hi m8 alt er egentlig avhengig av hvilke spill du vil spille sammen med hvor mye du vil bruke, gutta så langt har alt fortalt dere om noen bra kort, men hvis budsjettet ditt er $ 50 og dens en helt ny ball spill
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Velge et skjermkort - Jeg ønsker å bruke rundt 150 $ | xZoDiACx | Kabinetter & Skjermer | 15 | 20 mai 2009 06:58 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Hjelp velger New Grafikkort | Olli1324 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 10:32 |
| Trenger du hjelp til å velge lydkort | Thunderer | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 2 januar 2008 13:43 |
| Velge en Grafikkort | stainsor | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 juli 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |