mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Vælge et skærmkort - Jeg vil gerne bruge omkring 150 $

Reply

Thread Tools
Old 9. maj 2009, 18:20
Medlem Gruppen

Default Vælge et skærmkort - Jeg vil gerne bruge omkring 150 $

Jeg leder efter en video-kort til en computer jeg skal være bygning hurtigt, men kan ikke rigtig beslutte, hvilket ville være bedst. Jeg vil gerne tilbringe omkring 150 $ og få den til at være et anstændigt kortet, at jeg vil være i stand til at spille de fleste / alle spil på. Jeg havde et link til denne en http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16814102810 da det blev 169 $ men nu på $ 203 Jeg er ikke sikker på, hvis det er det hele værd, selvom den har de specs jeg ønsker.

Enhver rådgivning hjælper
Old 9. maj 2009, 20:00
Donor-Gruppen

EH, en 4850 vil gøre u fint for de fleste spil. Omkostningerne er i din prisklasse.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 9. maj 2009, 20:49
Donor-Gruppen

Kulstof, som skrev selvstudiet I'll linket nedenfor på hardware, og som alle os regulars skue for hardware rådgiver siger, at er det bedste kort for pengene på markedet lige nu. Hvis du kan strække den ekstra 50 bukke, skal du gå til det. Ellers kig på nedenstående link og se hvad han siger efter et mindre kostbart kortet.

http://www.computer-juice.com/forums...posting-22013/

Edit: Jeg ser i denne tutorial, er han ikke længere sige, at 4870 er det bedste kort for pengene. Jeg foreslår at du læser den.

EDIT2: LOL han indsendt samme tid jeg gjorde. Ignorer mig, kan du læse, hvad han siger.
Old 9. maj 2009, 20:50
Donor-Gruppen

4770/4850 til lavere res, GTX 260 med højere opløsning, hvis du ikke tankerne rabatter.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9. maj 2009, 21:00
Donor-Gruppen

EH, læse min signatur.

Citat:
Hvis du køber noget fra Newegg og sende i en rabat du ugyldiggøre garantien på dette produkt.
dens sande. Jeg læste den fine print til dig om rabatter. Thats hvorfor jeg dont bruge dem.
Old 9. maj 2009, 21:03
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesepuff View Post
EH, læse min signatur.

dens sande. Jeg læste den fine print til dig om rabatter. Thats hvorfor jeg dont bruge dem.
Hvordan kan det være? Læs småt hvor? Jeg er ikke udfordrende, hvad du ved, bare at søge oplysninger og præciseringer. Hvordan kan en rabat void en fabrikant garanti?

Edit: Pyt med det, jeg fandt det:

Mail I rabatpolitik

Produkter forsvundne UPC koder eller serienumre fra feltet er IKKE returemballage.

Produkter tilbyder mail-in rabatter er ikke tilbagebetales til Newegg.com når rabatter er arkiveret. Vær sikker på, at produktet er funktionelle, og at du har til hensigt at holde produktet, før du sender til din rabat. Produkter forsvundne UPC koder eller serienumre fra feltet er IKKE returemballage. Kun producenten kan erstatte defekte element mangler UPC kode.

men du kan stadig RMA dem til producenten, hvis de crap ud på dig.
Old 9. maj 2009, 21:29
Donor-Gruppen

Ja, du kun har 30 dage bagefter alligevel, hvad der er at stoppe en person fra at træffe de UPC off og derefter returnere ting og Lommestof forskellen? Det er sådan en dum grund til ikke at købe noget, alle NewEgg's RMA service er bestemt til at gøre, er at sikre at produktet ikke er beskadiget i shipping / DOA.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 9. maj 2009, 22:42
Donor-Gruppen

mange ting kan ske på 30 dage. Grunden er ganske enkelt denne-svig.

Hvis du køber noget, så send en rabat for, IDK, siger, $ 30, sende elementet tilbage, får en refusion, så senere få rabat penge, du netop har lavet 30 $.

de gør dette for at forhindre det.
Old 10. maj 2009, 03:18
Donor-Gruppen

Nej, det er virkelig ikke.
Old 10. maj 2009, 11:30
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesepuff View Post
mange ting kan ske på 30 dage. Grunden er ganske enkelt denne-svig.

Hvis du køber noget, så send en rabat for, IDK, siger, $ 30, sende elementet tilbage, får en refusion, så senere få rabat penge, du netop har lavet 30 $.

de gør dette for at forhindre det.
Jeg er lidt forvirret med dette, men jeg tror, du er misforståelse Cheesepuff.

Hvad Carbon siger er, at ja du mister evnen til at RMA produkterne direkte til NewEgg, men at evnen går efter 30 dage alligevel.

Du kan dog stadig sende det tilbage til producenten, hvis det packs op. Og det meste af tiden er det lige så nemt som at sende det tilbage til NewEgg, og det meste af tiden de vil sende en kurer til at hente den.

Så de ordne det og sende det tilbage til dig, UPC-kode eller ej.

Så du behøver faktisk ikke løs garantien.

Og hvis elementet er smadret for skibsfart til dig, skal du bare sende det tilbage, før du filen rabatten.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brug for en ny video kort - £ 180 for at tilbringe Whyred Grafikkort & Monitors 1 30. maj 2009 11:06
Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget demon102 Grafikkort & Monitors 3 2 august 2008 13:32
Vælge et skærmkort blubla Grafikkort & Monitors 3 3 april 2008 08:17
Hjælp Vælge New Grafikkort Olli1324 Grafikkort & Monitors 7 31 marts 2008 10:32
Vælge en Grafikkort stainsor Grafikkort & Monitors 3 11 juli 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.