mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Velge et skjermkort - Jeg ønsker å bruke rundt 150 $

Reply

Thread Tools
Old 9 mai 2009, 18:20
Medlem Group

Default Velge et skjermkort - Jeg ønsker å bruke rundt 150 $

Jeg ser etter et skjermkort på en datamaskin Jeg skal bygge snart, men kan ikke bestemme hvilke ville være best. Jeg ønsker å bruke rundt 150 $ og la det være en anstendig kortet at jeg vil kunne spille de fleste / alle spill på. Jeg hadde en kobling til denne http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16814102810 når det var 169 $ men nå på $ 203 Jeg er ikke sikker på om det er verdt det, selv om det har spesifikasjoner som jeg ønsker.

Noen råd hjelper
Old 9 mai 2009, 20:00
Donor Group

eh, en 4850 vil gjøre u like greit for de fleste spill. Prisen er i din prisklasse.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 9 mai 2009, 20:49
Donor Group

Karbon, som skrev manuskriptet I'll linken på maskinvaren, og som alle oss faste se for maskinvare råd sier at det beste kortet for penger på markedet akkurat nå. Hvis du kan strekke ekstra 50 dollar, gå for det. Ellers ser på linken nedenfor og se hva han sier etter et mindre kostbart kort.

http://www.computer-juice.com/forums...posting-22013/

Edit: Jeg ser i denne veiledningen, er han ikke lenger si 4870 er det beste kortet for penger. Jeg foreslår at du leser den.

EDIT2: lol han postet samme tid jeg gjorde. Ignorer meg, les hva han sier.
Old 9 mai 2009, 20:50
Donor Group

4770/4850 til en lavere oppløsning, GTX 260 ved høyere oppløsning hvis du ikke tankene rabatter.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 mai 2009, 21:00
Donor Group

eh, les signaturen min.

Sitat:
Hvis du kjøper noe fra Newegg og sende inn en rabatt du ugyldiggjøre garantien på produktet.
sin sanne. Jeg leste den fine print for deg rabatter. dvs hvorfor jeg ikke bruker dem.
Old 9 mai 2009, 21:03
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by cheesepuff View Post
eh, les signaturen min.

sin sanne. Jeg leste den fine print for deg rabatter. dvs hvorfor jeg ikke bruker dem.
Hvordan kan dette være? Les fine print hvor? Jeg er ikke utfordrende, hva vet du, akkurat som søker informasjon og avklaring. Hvordan kan en rabatt void produsent garanti?

Edit: Glem det, jeg fant det:

Post i rabatt for personvern

Produktene mangler UPC koder eller serienumre fra boksen er IKKE returnable.

Produkter med post-i rabatter er ikke returnable til Newegg.com når rabatter er arkivert. Være sikker på at produktet er funksjonelt og som du ønsker å holde produktet før du sender inn for rabatt. Produktene mangler UPC koder eller serienumre fra boksen er IKKE returnable. Bare produktet produsenten kan erstatte alle defekte element mangler UPC-koden.

men du kan fortsatt RMA dem til produsenten hvis de crap ut på deg.
Old 9 mai 2009, 21:29
Donor Group

Ja, du har bare 30 dager etterpå likevel, hva er å stoppe noen fra å ta den UPC av og retur av ting og pocketing forskjellen? Det er litt dumt grunn til ikke å kjøpe noe, alle NewEgg's RMA tjenesten er ment å gjøre, er å sikre at produktet ikke er skadet på shipping / DOA.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 9 mai 2009, 22:42
Donor Group

mange ting kan skje i 30 dager. Årsaken er ganske enkelt dette-svindel.

Hvis du kjøper noe, sende inn en rabatt på, IDK, si, $ 30, sende varen tilbake, få tilbakebetalt, og senere få rabatt penger, du nettopp laget $ 30.

de gjør dette for å hindre det.
Old 10 mai 2009, 03:18
Donor Group

Nei, det er virkelig ikke.
Old 10 mai 2009, 11:30
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by cheesepuff View Post
mange ting kan skje i 30 dager. Årsaken er ganske enkelt dette-svindel.

Hvis du kjøper noe, sende inn en rabatt på, IDK, si, $ 30, sende varen tilbake, få tilbakebetalt, og senere få rabatt penger, du nettopp laget $ 30.

de gjør dette for å hindre det.
Jeg er litt forvirret med dette men jeg tror du er misforståelser Cheesepuff.

Hva Carbon sier er at ja du tape evnen til å RMA de produserer direkte til NewEgg, men at muligheten går etter 30 dager uansett.

Men du kan fortsatt sende den tilbake til produsenten hvis det pakker opp. Og mesteparten av tiden er dette like enkelt som å sende det tilbake til NewEgg, og mesteparten av tiden vil de sende et bud for å plukke den opp.

Deretter kan de fikse det og sende det tilbake til deg, UPC-koden eller ikke.

Slik at du ikke egentlig løs garantien.

Og hvis elementet er valgt knuses på frakt til dere bare sende det tilbake før du filen i rabatt.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du et nytt skjermkort - £ 180 til å bruke Whyred Kabinetter & Skjermer 1 30 mai 2009 11:06
Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget demon102 Kabinetter & Skjermer 3 2 august 2008 13:32
Velge et skjermkort blubla Kabinetter & Skjermer 3 3 april 2008 08:17
Hjelp velger New Grafikkort Olli1324 Kabinetter & Skjermer 7 31 mars 2008 10:32
Velge en Grafikkort stainsor Kabinetter & Skjermer 3 11 juli 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.