mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Välja en Grafikkort - Jag skulle vilja spendera runt 150 $

Reply

Thread Tools
Old 9 maj 2009, 18:20
Ledamot Gruppen

Default Välja en Grafikkort - Jag skulle vilja spendera runt 150 $

Jag letar efter ett grafikkort för en dator jag ska bygga snart, men kan inte riktigt fatta beslut som skulle vara bäst. Jag skulle vilja spendera runt 150 $ och få det att ett anständigt kort som jag kommer att kunna spela de flesta / alla spel på. Jag hade en länk till en http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16814102810 när det var 169 $ men nu på $ 203 Jag är inte säker på om det är värt det även om det har specs jag vill.

Alla råd hjälper
Old 9 maj 2009, 20:00
Givargruppen

eh, en 4850 kommer att göra u bara bra för de flesta spel. Kostnaden är i din prisklass.

Mitt System: Upp Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moderkort:
GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (s):
GTX280
Ljudkort:
ombord (för tillfället)
Hårddisk (s):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk enhet (er):
Klicka på länken i signaturen för mer
Mål / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt)
Kylning:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nätverk / Internet:
DSL medellång
Monitor (s):
30 tum 2650x1600 (snart i alla fall)
Operating System (s):
XP Home
Old 9 maj 2009, 20:49
Givargruppen

Carbon, som skrev handledningen jag länken nedan om hårdvara, och som vi alla stamgäster blicka för hårdvara råd säger att det är det bästa kortet för pengarna på marknaden just nu. Om du kan sträcka den extra 50 spänn, gå för det. Annars, kolla på länken nedan och se vad han säger för ett billigare kort.

http://www.computer-juice.com/forums...posting-22013/

Edit: Jag ser i den handledning, han är inte längre att säga att 4870 är det bästa kortet för pengarna. Jag föreslår att du läser den.

EDIT2: LOL han postat samma Temne jag gjorde. Ignorera mig, läsa vad han säger.
Old 9 maj 2009, 20:50
Givargruppen

4770/4850 till lägre res, GTX 260 med högre upplösning om du inte har något emot rabatter.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "

Mitt System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Moderkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (s):
PNY 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hårddisk (s):
80GB + 500GB
Optisk enhet (er):
2x SATA
Mål / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Kylning:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nätverk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 maj 2009, 21:00
Givargruppen

eh, läsa min signatur.

Citat:
Om du köper något från Newegg och skicka en rabatt du upphör garantin om denna produkt.
dess sanna. Jag läser det finstilta för dig om avdrag. Därför har jag dont använda dem.
Old 9 maj 2009, 21:03
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av cheesepuff View Post
eh, läsa min signatur.

dess sanna. Jag läser det finstilta för dig om avdrag. Därför har jag dont använda dem.
Hur kan detta vara? Läs det finstilta där? Jag är inte utmanande vad du vet, precis som söker information och förtydliganden. Hur kan en rabatt void tillverkare garanti?

Edit: Glöm det, jag hittade den:

Mail I rabattpolitik

Produkter saknar UPC-nummer eller serienummer från rutan är inte återbetalas.

Produkter som erbjuder postorderförsäljning i rabatter är inte återbetalas till Newegg.com när rabatter har lämnats. Se till att produkten fungerar och att du tänker hålla produkten innan du skickar in din rabatt. Produkter saknar UPC-nummer eller serienummer från rutan är inte återbetalas. Endast tillverkaren kan ersätta defekt saknar UPC-nummer.

men du kan fortfarande RMA dem till tillverkaren om de skit på dig.
Old 9 maj 2009, 21:29
Givargruppen

Ja, du har bara 30 dagar efteråt ändå, vad är att stoppa någon från att ta UPC off och sedan skicka tillbaka det och kasserar skillnaden? Det är typ av en dum anledning att inte köpa något, alla NewEgg's RMA tjänsten är avsedd att göra är att se till att produkten inte är skadad i sjöfart / DOA.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Old 9 maj 2009, 22:42
Givargruppen

en massa saker som kan hända i 30 dagar. Anledningen är helt enkelt denna bedrägerier.

Om du köper något, skicka in en rabatt för IDK säga, $ 30, skicka objektet tillbaka, få en återbetalning, sedan få rabatt pengar, som du precis gjort $ 30.

de gör detta för att förhindra det.
Old 10 maj 2009, 03:18
Givargruppen

Nej, det är verkligen inte.
Old 10 maj 2009, 11:30
Moderator-gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av cheesepuff View Post
en massa saker som kan hända i 30 dagar. Anledningen är helt enkelt denna bedrägerier.

Om du köper något, skicka in en rabatt för IDK säga, $ 30, skicka objektet tillbaka, få en återbetalning, sedan få rabatt pengar, som du precis gjort $ 30.

de gör detta för att förhindra det.
Jag är lite förvirrad med detta men jag tror att du är missförstånd Cheesepuff.

Vad Carbon säger är att ja du förlora förmågan att RMA produkten direkt till NewEgg, men att förmågan går efter 30 dagar i alla fall.

Men du kan fortfarande skicka tillbaka det till tillverkaren om det förpackningar upp. Och de flesta av de Temne det är lika lätt som att skicka den tillbaka till NewEgg, och större delen av tiden kommer de att skicka en kurir att plocka upp den.

Då de fixa det och skicka tillbaka det till dig, UPC-nummer eller inte.

Så du egentligen inte löst garantin.

Och om objektet krossas för sjöfarten till dig, du bara skicka tillbaka det innan du filen rabatten.

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Behöver du ett nytt grafikkort - £ 180 att spendera Whyred Grafikkort & Skärmar 1 30 maj 2009 11:06
Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget demon102 Grafikkort & Skärmar 3 2 august 2008 13:32
Att välja ett grafikkort blubla Grafikkort & Skärmar 3 3 april 2008 08:17
Hjälp att välja nytt grafikkort Olli1324 Grafikkort & Skärmar 7 31 mars 2008 10:32
Att välja ett grafikkort stainsor Grafikkort & Skärmar 3 11 juli 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.