mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet

Reply

Thread Tools
Old 28 februar 2008, 23:54
Donor-Gruppen

Default Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet

Min nuværende opsætning:

- Asus P.5N-E mobo
- Sapphire ATI Radeon HD 2600PRO 512MB 2xDVI grafikkort
- 2 x Samsung Pebble SM2232BW 22 "TFT skærme.

Jeg vil gerne tilføje en Wacom Cintiq 12WX (12 "tryk følsomme skærm / tablet) til dette setup. Men jeg har ikke brug for den Cintiq at være en 3. overvåge men snarere en klon af mit primære 22" TFT. Hvad er den bedste måde at gøre dette? Skal jeg have et andet grafikkort eller kan jeg bruge en DVI-splitter kabel.

Desuden, hvis splitter kabel er en mulighed, Er der nogen vide, om dette vil have nogen negativ effekt på både TFT og Cintiq

Cheers:
Desertfish

Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Hukommelse:
4GB Micron PC-6400 (800 MHz)
Grafikkort (r):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Ombord 7.1 Sound
Harddisk (e):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk drev (r):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Sag / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600 W PSU
Køling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Ombord
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 29 februar 2008, 18:31
Medlem Gruppen

Hey Desertfish.
Jeg vil også anbefale at bruge en DVI splitter, jeg bruger en lignende setup derhjemme. Opbevar en "primær" skærm, (One sluttet direkte til computeren) Blot for at være halter-safe.
Hvis du har brug for et link til en DVI splitter i en butik, gimmie en råbe.
=)
Old 29 februar 2008, 19:22
Donor-Gruppen

Tak for din rådgive Klunk
Meget værdsat.

Cheers:
Desertfish
Old 1 marts 2008, 01:55
Medlem Gruppen

Intet problem.
=)
Old 26 marts 2008, 07:09
Ny Medlem Gruppen

Er der nogen, der ved, hvis 2. skærm har, så de passer til løsning af cintiq, eller betyder det cintiq indstille sin beslutning uafhængigt?
Old 30. marts 2008, 18:27
Donor-Gruppen

Jeg har ingen idé jazzmeister, fordi det i sidste ende jeg opgivet tanken om at få en cintiq. Efter at have læst den bruger stillinger på Wacom hjemmeside, konstaterede jeg, at £ 800 for en sådan ro i crap var lidt for meget til at betale. Gå og har læst, og du forstår hvad jeg mener.

På den anden side, hvis du fik en cintiq allerede, især 12wx (Jeg er ikke villig til at betale £ 2000 for en 21ux), end jeg ville være meget interesseret i at vide, hvis du har det samme problem som masser af disse mennesker om Det Wacom site.

Cheers:
Chris
Old 31. marts 2008, 03:25
Ny Medlem Gruppen

Hej, tak for dit svar, jeg mananged at få mit setup til at arbejde lidt, og ja jeg har en Cintiq 12wx, og selv om jeg ikke ville sige, at det er completly perfekt overordnede Jeg synes, det er værd £ 800. Jeg tror, min eneste ønske var, at det var lidt større, de 21 eller 20 nye version ville være dejligt, men er blot alt for mange penge for mig at retfærdiggøre på nuværende tidspunkt.

Jeg har læst, at nogle mennesker klager over konfiguration utility på 12wx, og at være ærlig, når du får det konfigureret til din sædvanlige vinkel på arbejde, jeg ikke rigtig se det som en stor del af et problem, jeg vil tænke, hvis din kræves absolut positionering inden for alle områder af skærmen for Teknisk tegning eller lignende, at det kan give dig en smule frustration, men jeg har kun lagt mærke til, at der er en smule unøjagtighed på 100% størrelse og på kanten af skærmen, men som er skærmstørrelsen ikke enorm, jeg har en tendens til at zoome ind på det område er jeg tegning, og du virkelig ikke mærke til det. Jeg har arbejdet på en helt løs stil, for animation og illustration arbejde, så måske det er lige mig.

Min eneste anden gripe er, at skærmens opløsning er kun 1024 x 800, så jeg har en ekstra to skærme, har jeg et sæt som en klon af cintiq, og kan kun få det til at vise på samme res, hvilket er en smule irriterende.

Hvilke andre problemer (hvis nogen) har du hørt om? Jeg vil give Cintiq 12wx en 8 ud af 10 samlet. Sin store for scetching og animation arbejde, sin baggrund og ophold køligt, at kablerne er en smule om voluminøse side er det rart at trække direkte på skærmen, men den lille skærm størrelse betyder du vil zoome ind på et parti. Jeg tror, at jeg senere vil opgradere til de større udgaver oneday, og forhåbentlig vil de komme ned i pris en smule.

Skål

Jason
Old 31. marts 2008, 12:43
Donor-Gruppen

Jeg læste de fora om Wacom og tilsyneladende er der en masse mennesker klager over innacurracy især omkring kanterne som De nævnte selv. Problemet er, at nogle mennesker har større problemer end andre, og at gøre en lang historie kort, fra at læse hele slidbanen, den så ud for mig, at - selv om der naturligvis er en smule unøjagtighed - der kunne have været et helt parti af dårlige gået ud, og det er lidt af et lotteri på det tidspunkt at få en god en. Jeg kan være galt selvom men på £ 800, der er lidt for meget af en gamble for mig. Især fordi du allerede arbejder på sådan en lille skærm, som du nævnte.

Sidst jeg sidder på mit første valg, og fik en Intuos3 A4 tablet. Grunden til, at jeg var ude i Cintiq var fordi hele mit liv har jeg gjort illustration arbejde direkte på papiret, så jeg tænkte det ville være en reel smerte blive vant til at flytte din hånd på en tablet, samtidig med at kigge på en skærm for at se, hvad der foregik. Jeg først for nylig modtaget min Intuos så jeg stadig at vænne sig til det, men det er ikke så slemt som jeg havde troet.

Hvis pengene ikke ville have været et objekt, ville jeg have fået mig en 21UX fordi dette ville have haft det bedste fra begge verdener. Men på £ 2000 +, som er en smule for meget til at betale for i øjeblikket. Hvis jeg ville have været et pro allerede jeg kunne have fået en, men på dette stadium, hvor jeg actuallay stadig forsøger at bryde ind i en verden af freelance illustration Jeg synes det er en dårlig idé at bruge så mange penge på en fred af kit. Tja, nogle dage måske. Eller skulle jeg sige "forhåbentlig".

Anyway, jeg er glad for at høre din cintiq gør arbejdet for dig.

Cheers:
Chris
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dual Monitor Spørgsmål Aftershock Grafikkort & Monitors 8 29 november 2008 16:45
Dual Monitor Skærmopløsning forskel ashaiba Linux & Alternative OS 7 23 marts 2008 22:37
8800GTS Dual Monitor Issues jjansky Grafikkort & Monitors 1 3 januar 2008 13:35
Dual Monitor Software shroomo Multimedia & Codecs 3 6. dec 2007 11:28
Dual overvåge problemet knexkid Grafikkort & Monitors 4 19. maj 2007 06:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.