vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin

Reply

Thread Tools
Old 28 helmikuu 2008, 23:54
Rahoittajien ryhmän

Default Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin

Oma nykyinen setup:

- Asus P5N-E mobo
- Sapphire ATI Radeon HD 2600PRO 512MB 2xDVI näytönohjain
- 2 x Samsung Pebble SM2232BW 22 "TFT-näytöt.

Haluaisin lisätä Wacom Cintiq 12WX (12 "tuntolistojen seurata / tabletti) tämän järjestelyn. En kuitenkaan tarvitse Cintiq on 3rd seurata vaan kloonin ensisijainen 22" TFT. Mikä on paras tapa edetä tässä asiassa? Tarvitsenko toisen näytönohjaimen tai voinko käyttää DVI-jakotislauskolonnin kaapelilla.

Lisäksi, mikäli jakotislauskolonnin kaapeli on yksi vaihtoehto, ei kukaan tiedä, onko tämä vaikuttanut kielteisesti sekä TFT ja Cintiq

Cheers:
Desertfish

My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-muisti:
4GB Micron PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Äänikortti:
Laivaostoksista 7,1 Sound
Kiintolevy (t):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optinen asema (t):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Asia / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Laivaostoksista
Monitor (t):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 29 helmikuu 2008, 18:31
Jäsen

Hei Desertfish.
Kehotan käyttäen DVI jakotislauskolonnin, i käyttää samanlaista setup kotona. Pidä "ensisijainen" seurata, (Yksi kytketty suoraan tietokoneen) Just on viive-turvallisia.
Jos tarvitset linkki DVI jakotislauskolonnin liikkeessä, gimmie yksi huutaa.
=)
Old 29 helmikuu 2008, 19:22
Rahoittajien ryhmän

Kiitos neuvoo Klunk
Suuressa arvossa.

Cheers:
Desertfish
Old 1 maaliskuu 2008, 01:55
Jäsen

Ei hätää.
=)
Old 26 maaliskuu 2008, 07:09
Uusi Jäsen

Onko kukaan tiedä, 2. seurata on vastaavat päätöslauselman yhteydessä cintiq, vai onko cintiq asettaa Päätöslauselmassaan itsenäisesti?
Old 30 maaliskuu 2008, 18:27
Rahoittajien ryhmän

Minulla ei ole aavistustakaan jazzmeister koska loppujen lopuksi olen luopunut ajatuksesta saada cintiq. Kun olet lukenut käyttäjän virkaa koskevan Wacom Web-sivuston, ettei £ 800 tällaista rauhan crap oli hieman liikaa maksaa. Mene ja on lukenut ja sinun ymmärtää, mitä tarkoitan.

Sen sijaan, jos sinulla cintiq jo, erityisesti 12wx (En ole valmis maksamaan £ 2000, joka 21ux) kuin Olisin erittäin kiinnostunut tietämään, jos sinulla on sama ongelma kuin kuormien näitä ihmisiä että Wacom paikassa.

Cheers:
Chris
Old 31 maaliskuu 2008, 03:25
Uusi Jäsen

Hei, kiitos vastauksesta, I mananged saada minun valinnaksi työtä jonkin verran, ja kyllä minulla on Cintiq 12wx, ja vaikka en halua sanoa, että se on completly täydellinen yleinen Mielestäni on arvoinen £ 800. Mielestäni ainoa toive oli, että se oli hieman suurempi, 21 tai uusi 20-versio olisi hienoa, mutta ovat aivan liian paljon rahaa minulle perustella tällä hetkellä.

Olen lukenut, että jotkut ihmiset valittavat kokoonpanon apuohjelma on 12wx, ja rehellisesti sanottuna, kun saan sen määritetty tavallisesta kulmassa toimi, en todellakaan ymmärrä tätä suuri ongelma, voin hyvin kuvitella, jos vaaditaan ehdotonta paikantamis kaikilla aloilla näytön Tekninen piirustus tai sen kaltaista, että se voi aiheuttaa sinulle hieman turhautumista, mutta olen vain huomannut, että on vain vähän epätarkkuus on 100% koko ja reunat näytön, mutta kuten näytön kokoa ei ole valtava, en yleensä suurentaa-alueeseen Olen piirustus ja todella eivät huomaa. En työtä melko löysä tyyli, sillä animaatio ja esimerkiksi työn, joten ehkä se on vain minun.

Ainoa muiden narista on se, että näytön res on vain 1024 x 800 niin olen ylimääräistä kaksi monitoria, olen yhtä kuin klooni on cintiq, ja se voi vain saada se näyttö samaan res, mikä on hieman annoying.

Mitä muita ongelmia, (jos sellaisia on) olette kuulleet? Haluan antaa Cintiq 12wx a 8 ulos 10 yleistä. Sen suuri scetching, ja animaatio, niiden valo ja pysyy kylmänä, kaapelit ovat hieman annetun tilaavievät puolella, on mukava tehdä suoraan ruudulle, mutta pienen näytön koon ei tarkoita sinua suurentaa paljon. En usko, että lopulta päivittää suuremmat versiot yksi päivä, ja toivottavasti he tulevat alas hintojen hieman.

Hurraa

Jason
Old 31 maaliskuu 2008, 12:43
Rahoittajien ryhmän

Luin foorumit Wacom ja ilmeisesti monet ihmiset valittavat innacurracy erityisesti reunoilla kuten mainitsitte. Ongelmana on se, että jotkut ihmiset on enemmän ongelmia kuin muut ja tehdä pitkän tarinan lyhyesti, lukemasta koko polkuvene, se näytti minulle, että - vaikka on luonnollisesti hieman virheellisyys - on saattanut koko joukon huonoja mennyt ja se on hieman arpapeliä tällä hetkellä saada hyvä. Voin olla väärässä mutta mutta £ 800, joka on hieman liian paljon vaarallista minulle. Erityisesti, koska olet jo näinkin pieni ruutu kuin mainitsitte.

Lopulta olen juuttunut minun ensimmäinen valinta ja sai Intuos3 A4 tabletti. Syynä olin tutkivat Cintiq oli, koska koko elämäni olen ollut tekemässä esimerkki työn suoraan paperille, niin ajattelin, että se voisi olla todellinen kipu tottua liikkuvaa kätesi tabletti kun ottaa näyttävät kuvaruudun mitä oli tapahtumassa. Olen vasta äskettäin saanut Intuos niin olen yhä tottua siihen, mutta se ei ole niin huono kuin olin ajatellut.

Jos rahaa ei olisi ollut objektin, olisin saanut itse 21UX koska tällä ei olisi ollut molempien maailmojen parhaat puolet. Mutta £ 2000 +, että on hieman liikaa maksaa tällä hetkellä. Jos minulla olisi ollut pro jo Voisin saanut, mutta tässä vaiheessa, kun olen actuallay vielä yrittää murtautua maailman freelance kuvaavat mielestäni on huono ajatus kuluttaa niin paljon rahaa rauhan ja pakki. No, joskus ehkä. Vai pitäisikö minun sanoa "toivottavasti".

Joka tapauksessa, olen iloinen kuullessani teidän cintiq tekee työn puolestasi.

Cheers:
Chris
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dual Monitor Kysymys Aftershock Graphics Cards & Näytöt 8 29. marraskuu 2008 16:45
Dual Monitor Näytön resoluutio ero ashaiba Linux & Alternative OS 7 23. Maaliskuu 2008 22:37
8800GTS Dual Monitor Kysymykset jjansky Graphics Cards & Näytöt 1 3. Jan 2008 13:35
Dual Monitor Software shroomo Multimedia & Codecs 3 6. joulukuu 2007 11:28
Dual seurata ongelma knexkid Graphics Cards & Näytöt 4 19. toukokuuta 2007 06:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.