![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn huidige setup:
- Asus P5N-E mobo - Sapphire ATI Radeon HD 2600PRO 512MB 2xDVI grafische kaart - 2 x Samsung Pebble SM2232BW 22 "TFT-monitoren. I'd like to add a Wacom Cintiq 12WX (12 "drukgevoelige monitor / tablet) bij deze instelling. Ik ben het echter niet nodig de Cintiq als een 3e monitor maar een kloon van mijn eerste 22" TFT. Wat is de beste manier om te gaan over weten? Moet ik nog een tweede grafische kaart of kan ik gebruik maken van een DVI-splitter kabel. Bovendien, als de splitter kabel is een optie, Weet iemand of dit nog een negatief effect op zowel de TFT en de Cintiq Cheers: Desertfish Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| |||
| |||
| He Desertfish. Ik raad het gebruik van een DVI-splitter, Ik gebruik een soortgelijke installatie thuis. Houd een 'primaire' monitor (One aangesloten rechtstreeks op de computer) gewoon te LAG-safe. Indien u een link naar een DVI-splitter in een winkel, gimmie een schreeuw. =) |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw adviseren Klunk Much appreciated. Cheers: Desertfish |
|
| |||
| |||
| Geen probleem. =) |
|
| |||
| |||
| Weet iemand wanneer de 2e monitor heeft om te voldoen aan de resolutie van de Cintiq, of doet de Cintiq ingesteld zijn resolutie onafhankelijk? |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen idee jazzmeister want uiteindelijk ik afgestapt van de idee om een Cintiq. Na het lezen van de gebruiker berichten op de Wacom-website, vond ik dat £ 800 voor een dergelijke vrede van crap was een beetje te veel te betalen. Go en hebben gelezen en u begrijpt wat ik bedoel. Aan de andere kant, als je een Cintiq al, in het bijzonder de 12wx (ik ben niet bereid te betalen £ 2000 voor een 21UX) dan zou ik zeer geïnteresseerd om te weten of u met hetzelfde probleem als last van deze mensen op de Wacom site. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Hoi, bedankt voor uw antwoord, ik mananged om mijn setup te werken enigszins, en ja ik heb een Cintiq 12wx, en terwijl ik zou niet zeggen dat het compleet is perfect algemeen denk ik dat het waard is de £ 800. Ik denk dat mijn enige wens was dat het een beetje groter, de 21 of 20 nieuwe versie zou geweldig zijn, maar zijn gewoon te veel geld voor mij te rechtvaardigen op dit moment. Ik heb gelezen dat sommige mensen klagen over de configuratie-utility op de 12wx,, en om eerlijk te zijn zodra je het geconfigureerd voor uw gebruikelijke hoek van werken, heb ik niet echt zien dit als een groot deel van een probleem, ik zou denken als je vereiste absolute positionering op alle gebieden van het scherm voor de technische tekening of iets dergelijks, dat kan ertoe leiden dat u een beetje gefrustreerd, maar ik heb alleen gemerkt dat er een beetje van onnauwkeurigheid op 100% grootte en aan de randen van het scherm, maar als de schermgrootte is niet enorm, ik ben geneigd om in te zoomen op het gebied van tekenen en ik ben je echt niet merken. Ik werk in een heel losse stijl, voor animatie en illustratie werk, dus misschien dat is just me. Mijn enige houvast is dat het scherm gewijsde is slechts 1024 bij 800, zodat ik een extra twee monitoren, ik heb een set als een kloon van de Cintiq, en kan alleen maar naar elkaar op hetzelfde gewijsde, dat is een beetje vervelend. Welke andere problemen, (eventueel) heb je gehoord? Ik zou de Cintiq 12wx een 8 van de 10 in zijn geheel. Zijn ideaal voor scetching en animatie werk, zijn licht en blijft koel, de kabels zijn een beetje op de omvangrijke kant is het leuk om rechtstreeks op het scherm, maar de kleine schermgrootte betekent kunt u inzoomen op een perceel. Ik denk dat ik uiteindelijk zal de upgrade naar de grotere versies oneday, en hopelijk zullen komen in de prijs een beetje. Sante Jason |
|
| |||
| |||
| Ik lees de forums op Wacom en blijkbaar zijn er veel mensen klagen over innacurracy vooral langs de randen als u noemde jezelf. Het probleem is dat sommige mensen hebben meer problemen dan andere, en om een lang verhaal kort, uit het lezen van het gehele loopvlak, het leek me dat - hoewel er natuurlijk een beetje van onjuistheid - er zou kunnen zijn een hele reeks van slechte gegaan en het is een beetje een loterij op het moment krijg ik een goeie. Ik zou het verkeerd zijn, maar al op 800 pond, dat is wat teveel van een gokje wagen voor me. Vooral omdat je al bezig zijn met zo'n klein scherm als u noemde. Uiteindelijk stak ik op mijn eerste keus en hij kreeg een Intuos3 A4 tablet. De reden dat ik was op zoek naar de Cintiq was omdat mijn hele leven heb ik gedaan illustratie werk rechtstreeks op papier, dus ik dacht dat het misschien een echte pijn wennen aan het verplaatsen van uw hand op een tablet, terwijl zij kijken op een scherm te zien wat er gebeurde. Ik pas onlangs ontvangen mijn Intuos dus ik ben nog steeds even wennen, maar het is niet zo slecht als ik had gedacht. Als het geld niet zou zijn van een object, ik heb mezelf een 21UX want dit had het beste van beide werelden. Maar op £ 2000 + dat is een beetje te veel te betalen voor op dit moment. Als ik zou zijn geweest een pro al heb ik misschien een, maar in dit stadium, waar ik ben actuallay nog steeds bezig om in te breken in de wereld van de freelance illustratie Ik denk dat het een slecht idee om zo veel geld op een vrede van kit. Nou, op een dag misschien. Of moet ik zeggen "hopelijk". Anyway, ik ben blij te horen dat uw Cintiq doet het werk voor je. Cheers: Chris |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Monitor Vraag | Aftershock | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 29 nov 2008 16:45 |
| Dual Monitor Scherm Resolutie verschil | ashaiba | Linux & Alternative OS | 7 | 23 mrt 2008 22:37 |
| 8800GTS Dual Monitor Issues | jjansky | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 3 januari 2008 13:35 |
| Dual Monitor Software | shroomo | Multimedia & Codecs | 3 | 6 dec 2007 11:28 |
| Dual monitor probleem | knexkid | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 19 mei 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |