mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Farveskift på den ene Monitor

Reply

Thread Tools
Old 3. juni 2009, 11:36
Ny Medlem Gruppen

Default Farveskift på den ene Monitor

Hej! Jeg kører et ATI Radeon X600 Pro skærmkortet. Det er over et år gammel, men jeg ikke har brugt computeren meget --- jeg bruge et andet primært. Pludselig, da jeg starte computeren, splash skærmen har en roedviolette farvetone, og vinduer bevarer denne farve efter det støvler. Jeg har brugt denne conputer seneste foruden den primære, men jeg har brugt den samme skærm til begge computere --- omskiftet forbindelsen til computeren jeg bruger på det pågældende tidspunkt. I'm not hot-switching --- jeg forbinde skærmen, når computeren er slukket. Jeg kan tilslutte computer med farven problem til en anden skærm, og der er ikke noget problem --- det virker fint. Den første skærm har ingen problemer forbundet til andre computere. Den X600 computer har ingen problemer forbundet til en anden skærm. Den skærm, der pludselig har et problem er en dell d1226h 19 ", ved 60 Hz. Alle tanker om, hvad der sker? Jeg har ikke tilføjet nogen eller nogen anden hardware, Enhver og alle svar vil blive meget værdsat. Thanks.
Old 3. juni 2009, 14:31
Donor-Gruppen

Default Farveskift på den ene Monitor

Den misfarvning kan skyldes et magnetfelt, der ligger tæt på skærmen, dvs højttalere, kan du prøve at flytte dine højttalere, hvis de er tæt på skærmen og trykke på menuen på din skærm og klikke deguass. Hvis det ikke virker så mit gæt er din skærm er på vej ud

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP F1905 Flat Monitor Color Bars Blinkende sparkyrhett Grafikkort & Monitors 1 26 april 2009 13:17
Hvilken farve notebook her er den smukkeste? Carol S Laptops, Mobiles & PDA'er 7 21. nov 2008 12:25
HP Color LaserJet 3500n robina80 Digital Imaging & Printere 4 13 marts 2008 11:47
En måde at ændre farven på teksten markøren i Microsoft Word 2007? andrewanimation Office Suites & Applications 2 20 februar 2008 15:08
Er der en måde at programmere din egen Fremhævning farven i Mic andrewanimation Office Suites & Applications 6 19 januar 2008 18:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.