![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei! Olen toimintatarpeita ATI Radeon X600 Pro-näytönohjain. Se on yli vuoden vanhoja, mutta en ole käyttänyt tietokonetta paljon --- I käyttää toisen ensisijaisesti. Yhtäkkiä, kun käynnistää tietokoneen, splash screen on punertava lila vivahde, ja ikkunat säilyttää tämän väriä sen jälkeen, kun se käynnistyy. Olen käyttänyt tätä conputer viime lisäksi ensisijainen, mutta olen ollut käyttäen samaa seurata molempien tietokoneiden --- kytkentä yhteys tietokoneeseen I'm käyttäen kyseisenä aikana. En ole kuuma-switching --- I liittää seurata, kun tietokone sammutetaan. En voi kytkeä tietokoneeseen väriä ongelma toiseen seurata, eikä ole kysymys --- se toimii hyvin. Ensimmäinen seurata ei ole ongelmia, jotka liittyvät muihin tietokoneisiin. The X600 tietokone ei ole ongelmia, jotka liittyvät toiseen monitoriin. Monitori, että yhtäkkiä on ongelma on dell d1226h 19 ", 60 Hz. Kaikki ideoita siitä, mitä tapahtuu? En ole lisätty mitään ohjelmia tai muita laitteita, Kaikkia vastauksia on suuresti arvostettu. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The värimuutokset saattaa johtua siitä, että magneettikentän lähelle monitori eli puhujat, yritä siirtää kaiuttimesi, jos ne ovat lähellä niitä seurata ja paina valikosta näyttösi ja napsauttamalla deguass. Jos tämä ei toimi sitten minun arvata on näyttösi on sen ulos
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP F1905 Levyvalmisteet Monitor Color Bars, Vilkkuu | sparkyrhett | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 26. Huhtikuu 2009 13:17 |
| Mikä väri Notebook täällä on kaunein? | Carol S | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 21. marraskuu 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 13th Mar 2008 11:47 |
| Yksi tapa muuttaa väriä tekstin kohdistimen Microsoft Word 2007? | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 20th Feb 2008 15:08 |
| Onko tapa ohjelmoida omat Korostus väri Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19th Jan 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |