Verander de kleur op een monitor
Hoi! Ik ben actief een ATI Radeon X600 Pro videokaart. Het is meer dan een jaar oud, maar ik heb niet de computer gebruikt zeer veel --- Ik gebruik een ander primair. Ineens, toen ik het opstarten van de computer, het splash-scherm heeft een paarsrode tint en ramen behoudt deze kleur na laarzen. Ik gebruik deze conputer de laatste tijd naast de primaire een, maar ik heb met dezelfde monitor voor beide computers --- schakelen de verbinding met de computer Ik gebruik op dat moment. Ik ben niet warm-switching --- ik de monitor als de computer is uitgeschakeld. Ik kan aansluiten van de computer met de kleur probleem naar een andere monitor, en er is geen probleem --- het werkt prima. De eerste monitor heeft geen problemen verbonden met andere computers. De X600 computer heeft geen problemen verbonden met een andere monitor. De monitor die plots een probleem is een dell d1226h 19 ", op 60 Hz. Enig idee wat gebeurt? Ik heb niet toegevoegd alle programma's of andere hardware, Alle reacties worden zeer gewaardeerd. Bedankt.
|