![]() |
|
| |||
| |||
| Hei! Jeg kjører et ATI Radeon X600 Pro skjermkortet. Det er over et år gammel, men jeg har ikke brukt datamaskinen mye --- jeg bruke en annen hovedsak. Plutselig, da jeg starte datamaskinen, splash skjermen har en rødaktig lilla farge og vinduer beholder denne fargen etter støvlene. Jeg har brukt denne conputer det siste i tillegg til det primære, men jeg har brukt den samme skjermen for både datamaskiner --- bytter tilkobling til datamaskinen jeg bruker på det aktuelle tidspunktet. Jeg er ikke hot-veksling --- jeg koble skjermen når datamaskinen slås av. Jeg kan koble til datamaskinen med fargen problemet til en annen skjerm, og det er ingen problem --- det fungerer fint. Den første skjermen har ingen problemer knyttet til andre datamaskiner. Den X600 datamaskinen har ingen problemer knyttet til en annen skjerm. Skjermen som plutselig har et problem er en dell d1226h 19 ", ved 60 Hz. Ideer om hva som skjer? Jeg har ikke lagt til noen eller annen maskinvare, alle svar vil bli verdsatt. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The discolouration kan skyldes et magnetisk felt som er nær monitoren dvs. høyttalere, prøve å flytte høyttalerne hvis de er nær skjermen og trykke meny på skjermen og klikke deguass. Hvis det ikke fungerer så min gjetning er din skjerm er på vei ut
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP F1905 Flat Monitor Color Bars, Flashing | sparkyrhett | Kabinetter & Skjermer | 1 | 26 april 2009 13:17 |
| Hvilken farge bærbare her er de peneste? | Carol S | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 nov 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 13 mars 2008 11:47 |
| En måte å endre fargen på teksten markøren i Microsoft Word 2007? | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 20 februar 2008 15:08 |
| Er det en måte å programmere din egen utheving farge i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januar 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |