![]() |
|
| |||
| |||
| Som kort er bedre, ATI Radeon X1400 eller ATI Radeon 6600? Bemærk den ene har en X og en doesnt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ikke sådan noget som en RADEON 6600.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Beklager, men jeg mener NVIDIA Geforce 6800 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra en søgning på google, det ser ud som den X1400 er en bærbar kort, Er du på udkig efter et gfx kort til en bærbar computer, eller var det en tastefejl?
| |||
| |||
| Jeg kender dets en bærbar kort, jeg ønsker blot at vide, der er bedre ud af de to. bedes du se bort fra, at det er en bærbar kortet ![]() tak |
|
| |||
| |||
| Det er sandsynligvis umuligt derefter, da Laptop kort og Desktop postkort er aldrig (eller atleast Jeg har aldrig set) Sammenlignet mellem hinanden, og da de er fra forskellige fabrikant, bare sammenligne uret hastigheder vil ikke være nogen god. Men én ting kan jeg fortælle dig, er, at ATI en, vil få meget varmere, da det ville være i en laptop, og laptops har meget værre luft omsætning end desktop PC's (medmindre du har en lukket sag) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Athon XP 3200 / Intel I7 Sammenligning | kevvyb | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13th May 2009 15:11 |
| HDD Sammenligning | Kaže Enji | Drives & flytbare medier | 4 | 10 november 2008 15:54 |
| CPU Speed Sammenligning: P4 3.4Ghz vs Pentium D 920 vs | jp l | CPU, bundkort og RAM | 1 | 19 marts 2007 13:59 |
| Sammenligning - Xbox 360 eller PS3? | Conred | PC & Console Gaming | 3 | 21. okt 2006 10:10 |
| Thread Tools | |
| |