![]() |
|
| |||
| |||
| Hvilke kort er bedre ATI Radeon X1400 eller ATI Radeon 6600? noterer man har en X og en doesnt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke slike ting som RADEON 6600.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Beklager, jeg mener NVIDIA GeForce 6800 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra et søk på google, det ser ut som X1400 er en laptop kort Er du ute etter en gfx kort for bærbare eller var det en skrivefeil?
| |||
| |||
| Jeg vet hva en bærbar kort, jeg bare vil vite noe som er bedre av de to. Se bort fra at det er en laptop kortet ![]() takk |
|
| |||
| |||
| Det er antagelig umulig da som Laptop kort, og Desktop kort er aldri (eller atleast Jeg har aldri sett) sammenlignet mellom hverandre, og som de er fra ulike produsenter, bare sammenligne klokke hastigheter vil ikke bli noe bra. Men én ting jeg kan si, er at ATI-en, vil få mye varmere, så det ville være i en laptop, og bærbare maskiner har mye dårligere luft sirkulasjon enn stasjonære PC-er (med mindre du har en forseglet tilfellet) |