![]() |
|
| |||
| |||
| Vilka kort är bättre ATI Radeon X1400 eller ATI Radeon 6600? notera en har en X och en icke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns inget sådant som ett Radeon 6600.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Förlåt, jag menar NVIDIA Geforce 6800 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Från en sökning på Google, det ser ut som det X1400 är en laptop kortet Letar du efter en Gfx kort för en bärbar dator eller var det ett stavfel?
| |||
| |||
| Jag vet att en bärbar kort, jag vill bara veta vilket är bättre av de två. vänligen bortse från att det är en laptop-kortet ![]() tack |
|
| |||
| |||
| Det är förmodligen omöjligt då, som Laptop kort och Desktop kort är aldrig (eller åtminstone har jag aldrig sett) jämförelse mellan varandra, och eftersom de är från olika tillverkare, bara jämföra klockan hastigheter kommer inte att bli något bra. Men en sak jag kan säga är att ATI en, kommer att bli mycket varmare, så det skulle vara i en bärbar dator och bärbara datorer har mycket sämre luft än desktop PC (såvida du inte har ett förseglat fall) |