mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Ansluta LCD TV till dator

Reply

Thread Tools
Old 28 december 2007, 10:53
Ledamot Gruppen

Default Ansluta LCD TV till dator

im vill ansluta min dator till min lcd tv, jag får video med s-video anslutning, men jag vet inte hur man kan få ljud, ska visa bilder som jag tog så du kan hjälpa mig.

kablar som jag fick med grafikkortet

baksidan av st

för min tv ive fik komponent insatsvaror som video och audio L + R
Old 28 december 2007, 17:56
Ledamot Gruppen

Default Ansluta LCD TV till dator

En av dessa kommer att göra trick. Det finns bara en coupla quid på ebay. Skriv in "PC till TV-ljud".
Det vore bättre om du TV hade en 3.5 audio jack tho ... Jag föredrar det! Det skulle bara vara jack till jack.

Hope this helps!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Behöver du hjälp med Wifi anslutning geokie Nätverk, Modem & VoIP 5 26 oktober 2008 05:19
Jag har ett problem med att ansluta min dator till min tv sterbik Grafikkort & Skärmar 12 1 februari 2008 15:36
Ansluta PC till TV Airescape General Hardware Chat 1 27 januari 2008 12:29
Ansluta Stereo till TV & DVR Mischman Multimedia & Codecs 1 1 januari 2008 16:58
Anslutning Jack06 Processorer, moderkort & RAM 9 30 november 2007 16:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.