![]() |
|
| |||
| |||
| im vill ansluta min dator till min lcd tv, jag får video med s-video anslutning, men jag vet inte hur man kan få ljud, ska visa bilder som jag tog så du kan hjälpa mig. kablar som jag fick med grafikkortet ![]() baksidan av st ![]() för min tv ive fik komponent insatsvaror som video och audio L + R |
|
| |||
| |||
| En av dessa kommer att göra trick. Det finns bara en coupla quid på ebay. Skriv in "PC till TV-ljud". ![]() Det vore bättre om du TV hade en 3.5 audio jack tho ... Jag föredrar det! Det skulle bara vara jack till jack. Hope this helps! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp med Wifi anslutning | geokie | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 26 oktober 2008 05:19 |
| Jag har ett problem med att ansluta min dator till min tv | sterbik | Grafikkort & Skärmar | 12 | 1 februari 2008 15:36 |
| Ansluta PC till TV | Airescape | General Hardware Chat | 1 | 27 januari 2008 12:29 |
| Ansluta Stereo till TV & DVR | Mischman | Multimedia & Codecs | 1 | 1 januari 2008 16:58 |
| Anslutning | Jack06 | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 30 november 2007 16:50 |
| Thread Tools | |
| |