![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
He,
hier zijn enkele fundamentele specs op mijn computer voordat ik verder (vragen hieronder): - Ik heb een nVidia Quadro 3500 kaart verbonden met twee 24 "breedbeeld monitoren. - ASUS P5K Deluxe mobo - 4 optredens og DDR2-800 RAM -Windows Vista Premium 64 bit - Intel Core 2 Quad prossesor Wat ik wil doen is het aansluiten van een andere videokaart (De Nvidia 8800 GTX) hier zijn mijn vragen: 1. Bij het aansluiten van een andere videokaart zal het combineren van hun talenten samen? 2. Zo ja Zal zij altijd doen? 3. Zijn er meer dan een manier om verbinding te maken videokaarten? 4. Zo ja wat is de beste manier? 5. Zal een SLI-verbinding werk overweegt Ik heb twee monitoren aangesloten (De Quadro-kaart heeft twee aansluitingen voor de monitoren die ik wil houden aangesloten)? 6. Iets anders AT ALL Denk je dat ik moet weten. Nogmaals hartelijk dank voor uw hulp! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
1.) Ja