mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Kontrast vinduet holder popping op på overvåge

Reply

Thread Tools
Old 30. juli 2008, 04:29
Ny Medlem Gruppen

Hej,

En kontrast vinduet holder popping op og ikke vil gå væk. Jeg bruger en skarpe Electronics computer med W98SE og Dell monitor. CPU'en syntes at genkende monitoren.

Dette er også sket på nogle elses Gateway W98SE CPU og min Dell monitor.

Hvordan kan jeg løse dette problem? Tak. Bob
Old 30. juli 2008, 12:43
Donor-Gruppen

Har du et model nummer?

Er det pop-up fra overvåge sig selv, eller operativsystemet eller et system bakken nytteværdi? Kan du nævne nogle af de tekster fra det, så vi har noget at google med?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 30. juli 2008, 15:02
Ny Medlem Gruppen

Skærmen er en Dell E773c 17 ".

Kontrasten feltet har en farve bar, der skifter fra rødt til blåt, og tilbage igen.

Markøren har ingen effekt på det.
Der er forskellige billeder der viser, hvordan man chenge formen af screeen.
Der er en exit-skiltet på venstre side.
Numrene 9300 og 9500 er i kassen
Bruger mode H: 37.8KH2
V: 59.9Hz

CPU'en ikke har en model nummer.
Old 30. juli 2008, 19:40
Ny Medlem Gruppen

Hvad du beskriver er overvåge opsætningsskærmbillede. Normalt er der en menu-knappen, og markøren tasterne på skærmen.

Hvis det viser sig uden din indsats, jeg vil gætte på, at det ønsker man at ændre denne indstilling. 9300/9500 lyde som farvetemperaturen indstilling - det er et spørgsmål om visuel præference. H: er vandret frekvens - justere at hvis overvåge billedet er ustabilt, eller hvis det har Artifacts strøs over hele skærmen.

Det er muligt, at grafikkortet er blevet bedt om at høje af beslutning eller antallet af farver. Tilbage off til VGA (800x600) og 16 millioner farver (256 er web pallete).
Old 31. juli 2008, 08:34
Ny Medlem Gruppen

Jeg prøvede alle de forskellige indstillinger, og der er intet ændret.
Old 31. juli 2008, 09:44
Redaktør Gruppen

Er det bare de indstillinger vindue, der popper op? Kunne det være en støv problem i overvåge skaber en forbindelse til de indstillinger knappen?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.