![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, A kontrasti ikkunan pitää popping ja ei mene pois. Olen käyttäen terävien Elektroniikka tietokone W98SE ja Dell valvoa. Suoritintehon näytti tunnista valvoa. Tämä myös tapahtui joitakin elses Gateway W98SE CPU ja minun Dell valvoa. Miten ratkaisen tämän ongelman? Kiitos. Bob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla mallin numero?
| |||
| |||
| Monitori on Dell E773c 17 ". Kontrastia laatikko on rotuerottelu että muuttuu punaisesta siniseksi, ja takaisin. Kohdistin ei ole vaikutusta siihen. On olemassa erilaisia kuvat osoittavat, miten chenge muotoon, screeen. On uloskäyntinä merkki vasemmalla puolella. Numerot 9300 ja 9500 ovat ruutuun Käyttäjän H: 37.8KH2 V: 59.9Hz Suoritin ei ole mallin numero. |
|
| |||
| |||
| Mitä olet kuvataan on seurata asennuskuvaruudun. Yleensä on valikkopainiketta ja kohdistin avaimet näytön. Jos se näyttää ilman käyttäjän toimia, haluan arvata, että se haluaa muuttaa tätä asetusta. 9300/9500 kuulostaa värilämpötila, jossa - tämä on asia, visuaalisen etusija. H: on vaakasuora taajuus - säätää, että jos monitorin kuva on epävakaa tai jos se on esineitä sadetukselle koko näytöllä. On mahdollista, että näytönohjain on pyytänyt korkean päätöslauselman tai värien määrä. Takaisin off-VGA (800x600) ja 16 miljoonaa väriä (256 on selainpohjainen pallete). |
|
| |||
| |||
| Olen kokeillut kaikkia eri asetuksia, eikä mikään muuttunut. |
|
| |||
| |||
| Onko se vain asetukset ikkunan, ponnahtaa ylös? Voisiko se olla pöly ongelma monitorin aiheuttaa yhteyden asetukset-painiketta? |